Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
In een woord: prachtig!
Ik ben wel even benieuwd naar paar (kleine) details voor mijn eigen voordeel, want goed gekopieerd, is beter dan slecht zelf gedaan.)
- Kun je een detailfoto (of beschrijving) maken van je kingpin constructie?
- Ik ben eigenlijk benieuwd naar een schematisch overzicht van je aansturing, want als ik het goed heb gebruik je ook nog ergens een PIC. Klopt dat?
Ook al wat rond gereden. De stuuruitslag van de voorloopas is beperkt. De banden komen al snel tegen het spatbord aan. Vandaag even een truck op de weg bekeken en in de praktijk stuurt de voorloopas ook niet echt ver dus dat zit wel goed.
Zag wel dat bij sturen het rijden wat gaat haperen. Misschien dat de aandrijving bij het sturen wat stroever loopt. Eens kijken wat een beetje extra vet doet.
Bij het achteruitrijden met volledig sturen gebeurd af en toe wat geks. Dan wordt de kont gewoon opzij gesleept, alsof de achterste as niet voldoende grip heeft ofzo. Ik denk dat een filmpje duidelijker is maar mijn firewire aansluiting op de pc is defect. Dus even geen filmpjes.
Al met al ziet het er goed uit. Heb nog niet met oplegger gereden want wacht even op onderdelen voor de elektronica zodat de voeding van de aansturing van de oplegger assen niet meer via mijn ESC loopt maar met een eigen accu wordt gevoed.