Scania R620 uit Leiden

dat ga je zeker fijn vinden als je hem gemodificeerd heb. an als je de achterste als nog omhoog til dan heb je helemaal kleine draaicirkel

ja daar zat ik ook al aan te denken. en anders wat ik al zei tussen de stoelen in en dan weg bouwen. En er komt denk ik een highline dak op voor de rest zoals de zender en de v3.1MFC en batterijpack voor de zender. denken denken denken.... en de keuze van mijn zender nog

Heeft iemand ook al eens een grotere vertanding geprobeerd op de standaard motor?
Eerste aanpassing aan me stuurinrichting gedaan dmv de stuurstang naar achter te plaatsen en de stuuras om te draaien nu nog bedenken hoe ik m met de servo ga sturen.( en wachten op de alu assen)

De standaard motor moet altijd vervangen worden door een langzaamdraaier.
Dus een motor met meer wikkelingen.

Bedoel je zoiets.

83.jpg

Bouwverslag http://www.wheelsacademy.eu/rchobby/project/aeromax/83.jpghttp://www.wheelsacademy.eu/rchobby/project/aeromax/index.html

of b.v. dit

Bak vastgezet in de 1e versnelling

2.jpg

Bouwbeschrijving Truckbak vast in 1e versnelling

Hey Cor ik heb bij mijn metalen set aandrijf tanden met de maten 9t 10t en 11t. Maar ik zie het al ik heb zelf nu de 11t erin zitten wordt toch zoeken naar andere motor. En de bak wil ik wel werkend houden.
En me keuze voor de zender is gevallen op een spektrum dx7 met een viervoudige functie module erbij.

Dat gaat wel goed komen.
Vandaag weer wat binnen gehad. Leds 3mm en leds 2x5 mm kleuren rood oranje en helder.
Lab voeding erbij styreen platen 2 mm en 1 mm. En draad.
Maar eerst verjaardag vieren het weekend van de kleine man.

Dank je Sander.
Vandaag weer een kleine aanpassing gedaan. De glijlagers uit het stuurhuis gehaald en vervangen. En de skirts aangepast voor contourverlichting.

Nou alleen maar tegenslag gehad af gelopen tijd. lopers in me spuitwerk sideskirt verklote met insnijden van me leds. Me alu stangen nog niet binnen. En me servos niet goed pffffff........
Maar al met al niet stil gezeten. Eerst zitten bedenken met me stuuras wat de doen.

full

Omgedraaid en gelijk de glijlagers uit het stuurhuis vervangen door rollagers. Daarna zitten denken hoe het sturen op te lossen zonder teveel verbouwen.

full

Eerst een stuurstang gemaakt en vervolgens zag ik het. Met behoud van het originele stuurhuis en servo plaatst.

full

full

Gaatje er bij boren voor het stuurkogeltje en tadaa

Laatst bewerkt door een moderator:
En dan ziet het er zo uit. Tevens ook maar gelijk nieuwe servos geplaatst.

full

:rolling:Ja ja Cor de motor moet ook nog vervangen worden

Maar de keuze is nog niet gemaakt welke het gaat worden.....maar komt goed. En de motor zit nog niet definitief vast zeg maar......

Tevens hier een impressie van de LED in de skirts

full

full

En wat een helse werk was dit. Ben er niet geheel tevreden mee en de andere kant was verkloot ppfff. Veel schuren spuiten schuren spuiten en dit is het tot nu toe geworden moet nog veel geschuurd en gespoten worden.

full

full

Dank je.maar als je goed kijkt zie je nog kleine inkepen van me mesje en dat stoort mij. Maar ik ga eerst even veel schuren spuiten. En dan het bekijken heb iig al 2nieuwe setjes besteld. En dat grote ronde gat wegwerken

het is altijd jammer als je een paar keer een tegen zit. maar denk dat het allemaal wel goed komt denk ik zomaar

Zeker wel. Gewoon veel geduld hebben en veel repareer werk. Maar wat vind men van mijn stuuras verandering. Zelf vond ik m wel super en makkelijk.

Back