Na veel passen van enkele- en toen weer dubbele spatborden is de keuze toch gevallen op de enkele spatborden, dit geeft hem net een iets modernere en mooiere look.
Uiteindelijk gigantisch veel werk om even spatborden te monteren. De meesten kennen de originele Tamiya spatborden wel die in de kit zitten waar alle uitsparingen al uit zijn gehaald, dit probleem kwam ik dus ook tegen. Alles bleek in de weg te zitten zoals de bladveren bevestiging, dempers en andere bevestigingen. Dus aftekenen, 10x controleren en daarna de spaborden knippen met een blikschaar, gelukkig had mijn maat zowel een linker als een rechterschaar zodat je van alle kanten goed kunt knippen. Daarna alles netjes vijlen.
De beugels met pompnagels die erbij werden geleverd zijn lomp en passen niet echt mooi, dus heb ik die ook niet gebruikt.
Dus lang nagedacht hoe de bevestiging te doen. Uiteindelijk met afstandbusjes aan de bak vast gemaakt

.
Als ik de bak er nu af wil halen voor e.e.a. zit niks in de weg.
Uiteindelijk zie je van al deze verzonken gaten niks weer aangezien er een houten vloer in komt. Ik heb 1mm berkentriplex plaat gekocht waarop uiteindelijk allemaal donkere 8mm brede en 1mm dikke plankjes opkomen. De bodem kan op die manier in zijn geheel eraf gepakt worden en zo de bak eraf als het nodig is.