Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
dat komt ook alleen maar omdat het nu een sticky is :rolling:Bertus zei:Het draadje blijft zo lekker hoog, denken jullie ook niet?
Ger Kovacs zei:Hoi alle modelvlieghobbyfanaten.
Even dit draadje doorgenomen en besloten om ook te komen, de
doorslag gaf de benaming SCHAAL "MEETING" en geen wedstrijd.
Ik neem mijn geelectrificeerde P38 mee, en of tie tegen die tijd vliegt of niet, mijn F86K Sabre Dog turbinebak.(geintje hoor, vliegen) :wink:
Ik zag dat ook Ton van Munsteren "clubmaatje" van de partij is en nog wat andere bekenden.
Tot ziens.
Ger Kovacs.
Als het zo overgekomen is: nee hoor, da's niet de bedoeling.we zijn op het moment alleen maar bezig om elkaar zwart te maken
Danny Mulders zei:Als ik mijn at6 daar neerzet word ik denk ik vol uitgelachen als ik de deelnemerslijst zie 8O . zo mooi is ie namelijk niet.... maarja, het gaat om de fun ervan hè :wink: .
enne, nu we het over fun hebben, als er op de meeting zelf een discussie als deze hier komt, dan pak ik mijn boeltje en ga ik lekker zitten computeren thuis hoor! we zijn op het moment alleen maar bezig om elkaar zwart te maken op de manier hoe ik het zie :evil: .
laten we het gezellig houden mensen :| .
jan brilman zei:Heren.
Mag ik proberen het samen te vatten?
Het is een schaal-forum en een schaal-meeting.
Doelen: elkaar leren kennen (dat lijkt me echt leuk!), en elkaars kisten bekijken, zowel op de grond als in de lucht.
Wat een Charter of een Calmato of een fun-scale Mustang daar te zoeken hebben: geen idee.
Neemt vliegend alleen maar kanaal-tijd in beslag, en op de grond geloof ik het wel.
(Ik heb sowieso de pest aan Charters.)
jan.