Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Mannen...lekker blijven kletsen
Blijft ondanks dit rommeltje (haha) erg leuk project om te volgen.
@roadrunner......ja sorry!
Ziet er al leuk uit! Hoe las je? Half-automaat?
Ah dus je werkt nu under cover roodrunner enfin als het om tanks gaat is dat wel verstandigAlle gekheid op een rij, wat voor aandrijving lijkt nu realiseerbaar?
Patrik het valt mij op dat de rook afzuiger (verdikking in het midden van de loop) bij het plastik model exentries is ten opzichte van de loop bij de loop die je gedraait hebt lijkt de rook afziuger echter mooi in het senter te liggen of is dit gezichs bedrog door de hoek waaronder de foto,s genomen zijn
Met vriendelijke groeten remco
Gaaf gemaakt zeg die roostersVoor de rookafzuiging van de loop, zo te zien kun je de huidige centrische verdikking handhaven en bouw je over 4/5 hiervan dan de concentrische rookafzuiger als je 'm hol maakt hoeft het ook niet veel te wegen. Je zou het zelfs met contactlijm kunnen lijmen en dun plaatwerk gebruiken.
![]()
Erg cool project roodrunner! En je hebt duidelijk skills (en vast ook mooi gereedschap in een mooie werkplaats).
Ik heb zelf ook altijd veel met tanks gehad (en nog), maar ben momenteel bezig met een multirotor/drone.
Qua tanks heb ik nog een aantal projecten liggen; een 1/16 Tiger van Henglong waar ik mee aan het experimenteren ben geweest om deze via WiFi te kunnen besturen middels een Raspberry Pi en ik heb nog een 1/12 M1A1 liggen (goedkoop chinees) die ik wil gaan ombouwen naar full option.
Verder heb ik nog een 1/24 M1A1 (Marui kloon) waarmee ik nu probeer mijn zoon van 6 into R/C te krijgen (heeft papa weer een excuus).
Ben zeer benieuwd naar de tracks die je aan het maken bent, een dergelijk idee had ik namelijk ook voor die 1/12 M1A1. Good inspiration..:idea:
Knap stukje werk!