Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hoi Jan,Vandaag een pakketje in de post. Het laatste grote detail. Het visnet voor de Hemerica.
Speciaal gemaakt voor mij door een collega modelbouwer.
De scheerborden, de onderrollen en de drijvers had ik al eerder klaargemaakt en daarmee heeft hij een mooi visnet kunnen maken. Ik ben er zeer content mee want hiermee het schip is vrijwel compleet.
Direct ook maar aan het schip gehangen.....
Wordt vervolgd.
Jan, jij weet wel beter.....Prachtig JanMaar vrijwel compleet betekent dat je straks zonder werk zit
![]()
Diepe diepe buiging voor jou en je collega modelbouwer,wat verschrikkelijk mooi is dit gemaakt.
Zonder ontsierende achtergrond details zou je denken dat de foto's genomen zijn met een drone.
Grt John
Klaas, ik ben ook zeer tevreden. Alle eer daarvoor aan de maker van het net...ik heb het alleen maar opgehangen....Schitterend Jan! Echt een aanwinst. Zal menig brei-uurtje in zitten. Mooi als je je zo in je hobby uit kunt leven. Gr. Klaas.
Marc , dit was ook mijn eerste reactie...dit lijkt inderdaad wel de kers op de taart of toch minstens 1 er van.
Wat een MOOI net, het maakt inderdaad het plaatje gewoon echt!
De vraag die nu toch wel in mij opkomt is, dat je schrijft "het laatste grote detail", ondertussen weet iedereen die dit verlag volgt dat jij nooit jezelf zal kunnen weerhouden links of rechts een extra aanvullen of een verandering aan te brengen.
Mij zou dat alleszins sterk lijken!
Alle gekheid op een stokje, voor mij is dit met voorsprong het mooiste bouwverslag wat ik hier ooit heb zien passeren, vooral door je fantastisch gebruik van schilder en weathering technieken.
Keer op keer spot on en elke keer nog realistischer dan tevoren.
Tot dat je inderdaad op het punt komt dat je het verschil tussen model en werkelijkheid niet meer kan zien, je te raden moet gaan naar de randanimatie van de foto om dit te kunnen opmaken.
Mooi vat dit niet samen, fantastisch schiet hier toch nog te kort en superlatief beschrijft maar de helft van wat ik hier zie, laat mij gewoon bescheiden zeggen WOOOOOOOOOOOOW!
Jan zonder werk? zolang wij ideeën hebben en Jan niet uitgedetailed raakt..... anders begint hij vast met iets nieuws.Prachtig JanMaar vrijwel compleet betekent dat je straks zonder werk zit
![]()
Prachtig geworden.
Heeft Jan hem gekleurd of heb je dat zelf gedaan (denk het laatste) ?
Nu wachten op wat schitterende is dit echt of nep foto's van de Hermerica op zijn thuis helling en tzt natuurlijk weer varend.
Ben ook benieuwd naar je dashcam opnames tzt.