Seawolf van Robbe

Raf,
bedankt voor je altijd snelle en uitgebreide reaktie, ja ik lees hier al een tijdje mee.:p
Ik ga de duikroeren voorlopig niet aansturen ik bouw naderhand een extra servo in ,ik ga proberen om de servo rechtstreeks in de wtc te bouwen met een lang stuk snoer eraan.

de servo gewoon aan je voorste deksel bouwen werkt het beste.
en als je het niet vind werken gebruik je de servo toch gewoon niet !!!

kun je de roeren met de hand verstellen en door de servo blijven ze ook zo staan

full

Laatst bewerkt door een moderator:
ik ben zover dat ik aan nieuwe accu's toe ben
IEMAND TIPS ???

7,2 racings packs met minimaal 3500 mah
maximaal ongeveer 4500 mah
wel kant en klaar dus niet zelf gaan klooien met de soldeer bout en krimpfolie

laatste x dat ik in een modelbouw winkel een accu heb gekocht koste me dat ongeveer 50 euro.

en aangezien ik er (in de toekomst) ongeveer een stuk of 8 wil hebben lijkt me dat niet echt een optie.

en voor mijn tank projecten worden het waarschijnlijk 9.6 volt racing packs maar dat heeft nog geen haast

laatste x dat ik in een modelbouw winkel een accu heb gekocht koste me dat ongeveer 50 euro.

en aangezien ik er (in de toekomst) ongeveer een stuk of 8 wil hebben lijkt me dat niet echt een optie.

en voor mijn tank projecten worden het waarschijnlijk 9.6 volt racing packs maar dat heeft nog geen haast

Hoi Marc,

Wat is nu je vraag? wil je tips (die gaf Lex je) of wil je "gratizzz" enne... hoezo wil je er 8 hebben? wil je er zoveel gaan wisselen in je duikboot?

groetjes,
Jan

gratis MAG natuurlijk altijd (geintje)

maar even serieus.

ik ben gewoon op zoek naar tips voor goede accu's voor mijn wolf.
ik heb zat van die accu pack's liggen maar daar is de toestand onbekend van en daarom heb ik liever meteen nieuwe.
maar zoals al gezegd liever niet voor 50 euro per stuk of zo.

en die 8 zijn echt niet voor mijn wolf alleen.
ik heb hier ook nog 3 tanks staan.

ik ben gewoon op zoek naar tips voor goede accu's voor mijn wolf.
ik heb zat van die accu pack's liggen maar daar is de toestand onbekend van en daarom heb ik liever meteen nieuwe.
maar zoals al gezegd liever niet voor 50 euro per stuk of zo.

Vooral dat "toestand onbekend" verhaal kan je zometeen wegstrepen, LiPo accu's zijn een stuk betrouwbaarder dan die NiMh cellen.
Ik vlieg er ook mee, met LiPo's en vind dat heel fijn werken :yes:

full
ja het is weer lang stil geweest hier.
ik heb even wat aandacht besteed aan mijn "werkplek" en aan de verlichting daarvan.
nou kan ik in de donkere uren tenminste weer wat zien.
het is nog niet helemaal naar mijn zin maar wel een hele vooruitgang tov de vorige werkplek

zo de pomp werkt nu ook.
alleen als ik de pomp schakel maakt mijn schroef een paar slagen ???

is dit normaal of heb ik een probleem ?

hallo

ge hebt een probleem LOL
normaal de pomp motor ontstoren en dan zou dat opgelost moeten zijn
het kan ook dat de pomp de spanning eventjes omlaag trekt en dan kan de bec van je regelaar effe een tikje krijgen

groetjes raf

full
ja het is weer lang stil geweest hier.
ik heb even wat aandacht besteed aan mijn "werkplek" en aan de verlichting daarvan.
nou kan ik in de donkere uren tenminste weer wat zien.
het is nog niet helemaal naar mijn zin maar wel een hele vooruitgang tov de vorige werkplek

eh Marc, waar ga je werken aan deze "werkplek" ? want de tafel ligt helemaal vol met gereedschap en dat soort dingen.....

grt,
Jan

@ jan.

dit is nog niet helemaal klaar. ik moet voor dat gereedschap nog wat ophangpunten maken en als het in de weg ligt leg ik het wel even opzij.
ik heb nu de ruimte daarvoor.

@ raf
hoe ontstoor ik de pomp dan ?
de pomp een aandrijf moter staan op een aparte accu trouwens

hallo marc

met drie condensatoren
eentje van 47nf over de twee contakten van de motor
dan twee van 100nf met een pootje aan elkaar draaien en de twee die over schieten elk aan een contakt van de motor
die je aan elkaar gedraait hebt die komen aan de behuizing van de motor te liggen (solderen maar eerst effe vijlen)

groetjes raf

Back