Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
was weer een enerverende wedstrijd vandaag.
shortcourse 4wdwe hadden 12 deelnemers even uit mijn hoofd is dit de uitkomst
- asso sc10 4x4
- asso sc10 4x4
- durango 4wd
- hong nor scrt10
- asso sc10 4x4
- slash 4x4
- slash 4x4
- slash 4x4
- slash 4x4
- slash 4x4
in de allerlaatste finale in de allerlaatste bocht heeft Robkitetop met zijn hong nor scrt10 iets meer grip en kan zich wat beter positioneren voor het opkomen van het rechte stuk en wint van mij met 1/3 autolengte voorsprong.
in tijd uitgedrukt 6 hondertste van een seconde verschil... goed gedaan jongen !!!!
Wat ik nou wel eens zou willen zien: een betere oplossing om de body te bevestigen. Het is zo middeleeuws om maar gewoon een gat te boren, en dan een pennetje er door te steken. Er moet toch wel iets beters te verzinnen zijn, zodat de kap ook wat langer meegaat. Iets wat vast aan de kap geschroefd/geplakt/gelast zit, en vast klikt aan de auto? Zodat je niet alle klappen op vier hoekjes hoeft over te brengen naar het chassis. Een linkje naar voorbeelden zou ook al wat zijn. Come on, Mc Gyvers. Ideeën!
Een "dit was ooit een slash" op URC heeft een set extra posts aan zijn nerf bars bevestigt schijnt zoveel meer steun te leveren dat bodies een heel eind langer mee gaan...
ohja die hyper die we met onze slashes voorbij vlogen
natuurlijk rijd die zo geen schade![]()