SJM-400 V2 topic.

even in de woonkamer grote schoonmaak houden en alle meubels aan de kant kun je makkelijk even hoveren en de eerste test doen
en zet de giro wel goed vast met het bijgeleverde dubbelzijdige tape
mijn giro zat net iets tegen de servo aan en dat resulteerde in rare heck bewegingen
en de gain op 45% in hh mode is goed genoeg voor de eerste pogingen
de heli draait nogal op hoge toeren tallen dus heeft minder gain nodig ander gaat je heck hunten(trillen)

Hoi,

nou heb ik zoals sommigen weten de SJM 400..

Nu ben ik bezig mijn lijstje met onderdelen samen te stellen omdat ik gecrashed ben.

Echter zat ik eens over mijn houten bladen heen te kijken en nu blijken 2 van de 3 bladen toch wel heel erg krom te zijn..
Wat voor bladen zitten er op de V 2? en weten jullie ook waar er onderdelen voor de V2 te krijgen zijn??

En misschien wat tips over passende bladen die jullie goed vinden..

Mvg, Vincent

Jah erg stil idd...

Passen er overigens geen 325PRO houten bladen op van de T-rex 450... die zijn 13 euro en lekker stijf, perfecte bladen tot 2500rpm.

Cheers,

Richard

Ik heb et druk en et weer wil ook niet meewerken. Ik ga dat ding niet uitproberen als et veld zo drassig is natuurlijk. :P

Op het veld??? gewoon op een parkeerplaats ofzo... zo groot is hij niet toch :wink:

Slechte smoezen allemaal :wink:, ik heb de laatste 1,5 maand 40 vluchten gemaakt met de T-rex 600 dus het is best aardig weer geweest tussendoor... En ik heb het achterlijk druk met de studie etc etc.

Cheers,

Richard

Ja, alleen is die een koe groter dus die kijkt niet op een beaufortje meer of minder. :D En nee, ik ben niet vanplan om op een betonplaat te gaan vliegen. Als dat naar beneden lazerd dan is et denk ik 10x meer kapot dan int gras.

Ach ik heb ook al zo'n 45 vluchten in de laatste 1,5 maand gevlogen met m'n Trex450. Vandaag ook nog een accutje leeg gevlogen. Gewoon vliegen met dat ding zou ik zeggen :D

Raptor Rulezzz zei:
Passen er overigens geen 325PRO houten bladen op van de T-rex 450... die zijn 13 euro en lekker stijf, perfecte bladen tot 2500rpm.

Cheers,Richard

Hey Richard,

de bladen zijn wel een stukje langer dan de SJM bladen dus misschien dat dat al een probleem kan zijn. Echter is het grootste probleem dat de bladhouders van de SJM 400 V1 te ondiep zijn...

Kan iemand van de V2 eigenaren eens kijken indien mogelijk of bladen van een T-rex gaan passen..
Of een dieptemaat geven in de bladhouder tussen de bout en het diepste punt.

Mvg, Vincent

freak is bang dat ie nu eens echt met helievliegen in aanraking komt en meteen de buidel dik moet trekken in spareparts ;)

gewoon op het beton staan sven, en boven dat drassige vliegen, dan valt ie zachjes neer :D

Gewoon niet crashen!?! lijkt me nog handiger ;)

Volgens mij moet je het gewoon een keertje proberen, anders blijf je er tegenaan hikken. Je kan wel vliegen volgens mij, dus dat is het probleem niet. Gewoon vooral de 1e vluchten niet één keer de heli in een positie brengen die je niet kent. Dan kan er toch niet heel veel misgaan... :roll:

of je doet er eerst een trainingskruis onder dan heb je wat meer marge :wink:
als de heli daarna goed voelt schop je het kruis er weer onder weg :thumbsup:

groet,

Roy

Back