Snelheid van de E-Revo brushless, E-Revo,...

even lezen , wat er gebruikt werd in het filmpje en de uitleg...........;)
We used kevlar fishing line 40 lbs tes or higher, and glued it around the tires in the 2 groove, with CA glue, made a tie at each end. i wont revel anymore than that, thats plenty to go over 80 easily. :)

Goodluck!

@GDV-Maxx: blijf geloven in je zelf, je komt vanzelf de man met de hamer:eek: tegen.......:hammer:

:bye:
Als dit dan zo belachelijk klinkt en als iedereen dit bullshit vindt, vertel dan eens waarom?
Ik ben hier op dit forum om bij te leren en om andere mensen te helpen, niet om bullshit te verkopen...

Wat zou ik dan nog moeten veranderen om mijn "doel" te bereiken?

Als dit dan zo belachelijk klinkt en als iedereen dit bullshit vindt, vertel dan eens waarom?
Ik ben hier op dit forum om bij te leren en om andere mensen te helpen, niet om bullshit te verkopen...

Wat zou ik dan nog moeten veranderen om mijn "doel" te bereiken?

lees maar eens een paar post terug .......

Je weet zelf het beste hoe je die snelheid kan halen, immers je hebt dat op het strand gereden en met een wind in de rug van 60Km/h ,en gemeten op een "geijkte" snelheidsmeter, de vraag is alleen of je werkelijk deze snelheid hebt gereden of dat je dit gehoord hebt dat dit mogelijk is of dit hebt gezien op YouTube ;-).
Nu weet ik dat nu eenmaal de grens van 100 Km/h magisch is voor sommige doelgroepen, en zal ook best wel door mede geen gehaald worden,alleen welke meeting wordt dan verricht?.

Daarom heb je het antwoord al zelf gegeven.Wil je advies geven aan anderen ,das een goede eigenschap, zorg dan alleen wel dat je dan geloofwaardig overkomt, dit geeft een "heldere" kijk en advies op het gevraagde.

Zolang je niet kan bewijzen dat je dit gehaald hebt , en niet via via en Youtube of andere filmpjes zal de geloofwaardigheid niet erg hoog zijn.Mede omdat de snelheid in het begin van het topic nog rond de 70 Km/h was en hoe verder dit draadje gaat de snelheid ook toe neemt naar de bijna 110 Km/h, wat later weer wordt afgezwakt.

suc6

Daarom, ieder zijn ding mbt de snelheid van haar of zijn auto.......
ik wens je veel plezier op het strand met de traxxas........

Laatst bewerkt:
Het is niet zozeer dat het niet mogelijk is, alleen dat jij al beweert dat je het gereden hebt en dan ineens zegt dat je een pinion gekocht hebt wat je gaat proberen om de snelheid te halen.
Eerst zeg je dus, ik heb het al gereden, daarna zeg je eigenlijk van niet...

Met de goede aanpassingen zal het vast wel mogelijk zijn, maar ik denk dat je daarvoor toch een mooi vlak stukje asfalt nodig hebt, een erg verlaagde e-maxx, een aerodynamische kap en zeer goed gelijmde phaltlines.

Dus ik wens je veel succes op het strand met je huidige setup.
Als je zo'n filmpje maakt (zonder montage) waarin je de gps op 0 zet, de speedrun doet en uiteindelijk 110km/u haalt, dan krijg je van mij een kratje bier naar keuze (ik kom hem alleen niet brengen ;) ).

Het is niet zozeer dat het niet mogelijk is, alleen dat jij al beweert dat je het gereden hebt en dan ineens zegt dat je een pinion gekocht hebt wat je gaat proberen om de snelheid te halen.

Met de goede aanpassingen zal het vast wel mogelijk zijn, maar ik denk dat je daarvoor toch een mooi vlak stukje asfalt nodig hebt, een erg verlaagde e-maxx, een aerodynamische kap en zeer goed gelijmde phaltlines.

Als je zo'n filmpje maakt (zonder montage) waarin je de gps op 0 zet, de speedrun doet en uiteindelijk 110km/u haalt, dan krijg je van mij een kratje bier naar keuze (ik kom hem alleen niet brengen ;) ).
Ok, dit weekend zal ik het eens filmen (als het weer meevalt) en dan zie ik wel wat de snelheid is en welke aanpassingen ik moet doen. (als hij zo nog niet snel genoeg gaat :rolleyes:)
Waarschijnlijk zal het niet lukken omdat ik te weinig grip zal hebben, anders heb ik geluk...

Kunnen we nu zwijgen over die ene speedrun in frankrijk? :sleepy: Ik weet dat het lijkt alsof ik mijzelf tegensprak, maar dat was niet het geval aangezien ik toen een andere motor gebruikte (wat ik had moeten zeggen) met dezelfde pinion waardoor de 2200kv motor nu een stuk trager was.
Al wat ik kan zeggen is dat hij sneller leek te gaan dan de keer dat ik 89km/u gemeten heb met dezelfde setup en dat de spektrum een veel hogere snelheid aangaf dan normaal wat mij trouwens niet zo vreemd lijkt als je stormwind van achteren hebt...

Geldt dat laatste ook voor mij, alleen dan met een andere Traxxas elektro auto? :mrgreen:

@GDV-Maxx zucht... :sleepy: Ga es straatracen tegen Riko, als je sneller dan hem bent krijg je een kudo!!!

''Als je zo'n filmpje maakt (zonder montage) waarin je de gps op 0 zet, de speedrun doet en uiteindelijk 110km/u haalt, dan krijg je van mij een kratje bier naar keuze (ik kom hem alleen niet brengen :wink: ).''

:mrgreen:

Moet je eerst lief vragen of je mijn GPS mag lenen ;). Als je het dan haalt dan wil ik ook een paar flessen verse sinaasappelsap !!

@Byte:
Is het echt nodig om mij belachelijk te maken op dit forum???
De e-maxx brushless edition haalt 104km/u op 6s met de talon banden, waarom zou dit dan onmogelijk zijn om 110km/u te halen met wielen die minder weerstand bieden in een e-maxx die nog minder weegt?
Er is momenteel iemand bezig op het traxxas forum met een project om een e-maxx 100mph te laten gaan (superGmaxx)...

Leg me eens uit waarom ik geen 110km/u zou kunnen halen (eventueel met een paar kleine aanpassingen) in de plaats van mij belachelijk te maken in je handtekening! :mad:

MikePeperni op youtube gebruikt dezelfde motor, regelaar, wielen als ik en gelijkaardige batterijen. Het gewicht van zijn e-revo ligt zeer dicht bij het gewicht van mijn e-maxx.

Vertel nu eens wat hier onmogelijk aan is?
Die haalt 140km/u en jullie vinden het belachelijk als ik nog maar van 110 durf spreken?

@Byte:
Is het echt nodig om mij belachelijk te maken op dit forum???
De e-maxx brushless edition haalt 104km/u op 6s met de talon banden, waarom zou dit dan onmogelijk zijn om 110km/u te halen met wielen die minder weerstand bieden in een e-maxx die nog minder weegt?
Er is momenteel iemand bezig op het traxxas forum met een project om een e-maxx 100mph te laten gaan (superGmaxx)...

Leg me eens uit waarom ik geen 110km/u zou kunnen halen (eventueel met een paar kleine aanpassingen) in de plaats van mij belachelijk te maken in je handtekening! :mad:

MikePeperni op youtube gebruikt dezelfde motor, regelaar, wielen als ik en gelijkaardige batterijen. Het gewicht van zijn e-revo ligt zeer dicht bij het gewicht van mijn e-maxx.

Vertel nu eens wat hier onmogelijk aan is?
Die haalt 140km/u en jullie vinden het belachelijk als ik nog maar van 110 durf spreken?

Iedereen die veel bullshit verteld of iets stoms tegen me zegt boor ik helemaal de grond in :mrgreen:
Als je zegt 110 km/h op het strand met on-road banden en ik zie dan ook nog je E-Maxx daar weet ik genoeg, als je daarna ook nog zegt dat het misschien dat en dat is en misschien toch 100km/h en andere pinion en onzin heb ik een conclusie getrokken.

Oh, en neem me aub niet zo serieus, ik zit (nog) in de pubertijd :mrgreen:

In dat bandenformaat heeft alles de neiging om het te begeven boven de 100.....

Het enige wat misschien zou kunnen werken zijn (harde) foams.....

Wiel adapters er op zetten voor 1:5 touringcar wielen. :) die hebben canvas in de band zitten, daarmee zouden speedruns geen probleem moeten zijn.

edit: bij nader inzien.. Ik heb nog een doos vol Lauterbacher straatbanden liggen. die hebben 22mm hex meenemers. heb ook nog wel een setje 23mm hex's welke ik aan zou kunnen passen. hmmm, mischien in het voorjaar toch eens speedruns gaan doen. :D dit ga ik zeker proberen, thanks voor helpen me op eht idee te brengen!

Lol ik begin een topic voor een vraag hoesnel de E-Revo enz.. rijd en nu gaat het over racen,... :D

Dit topic word spannender en spannender !

@GDV-Maxx heb je nu al stukken bestelt voor de E-Maxx ?!

En hoe ga jij een race doen met je E-Maxx als je geen onderdelen hebt om er mee te rijden ?!!

Ik heb het voorschot gegeven als jij je niet aan de afspraken houd eis ik mijn geld terug !

Groetjes

@GDV-Maxx heb je nu al stukken bestelt voor de E-Maxx ?!

En hoe ga jij een race doen met je E-Maxx als je geen onderdelen hebt om er mee te rijden ?!!

Ik heb het voorschot gegeven als jij je niet aan de afspraken houd eis ik mijn geld terug !

Groetjes

En de soap continue's:banana:

[mod]heren houden we het hier wel even netjes.
Verkoop dingen bespreken graag via pb ,daar is een topic zoals deze niet voor .
boeit je deze discussie niet meer post dan ook niet meer .[/mod]

Back