TIMBERWOLF
Forum veteraan
mooi hoor
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zijn inderdaad geen prettige plankjes om mee te werken, maar aangezien het model een dubbele beplanking krijgt en de bamboe latjes dus slechts een basis vormen, doe ik het er maar mee. Ze zijn wel makkelijk te buigen hetgeen zeker geen nadeel is.Veel succes Piet, ik vond die bamboe plankjes nogal stug om mee te werken.
Hartelijk dank voor het aanbod Hans, maar is niet nodig, zoals al liet weten is de 1e laag slechts een basis, dus gebruik ik gewoon de latjes van DeA. Het is ff wennen, omdat ik nog nooit met bamboe heb gewerkt. Ik heb het hek er al mee beplankt en is goed te doen, makkelijk te schuren en te buigen, dus ik ga ervoor en word zo weer een ervaring rijker!Piet, mocht je interesse hebben - ik heb nog een wagonlading aan linden plankjes 1,5 x 6 mm - ca. 22 cm lang.
Bedankt Peter, zo zie je maar weer, het goed voorbereiden van de romp levert uiteindelijk vruchten af.....Die heb je er verrekte mooi opzitten Piet
=
Gaat niet zo hard, het is tenslotte zomer.....
Zeeland Hans, altijd lekker weer !!Dan woon jij in een ander land dan wij zeker....![]()