Bas van veraf is alles mooi !!!!! van dichtbij zie ik hier en daar wel wat , vandaar de 7 provinciën nog even in de wacht staat .Roestig... ???
Het ziet er knap uit!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Bas van veraf is alles mooi !!!!! van dichtbij zie ik hier en daar wel wat , vandaar de 7 provinciën nog even in de wacht staat .Roestig... ???
Het ziet er knap uit!
Heel erg netjes! strak geverfd.
thanks Tazz je echte naam even kwijt maar daar heb gelukkig een excuus voor ik dacht Jeremy maar weet het niet zeker!.
toch wat nevel ditmaal op de romp maar ik laat het erbij de electra erin.
Ziet er strak uit Erwin! En een nieuwe boot is ook maar even mooi. Zodra ze aan het werk gaan komen de gebruikssporen. Heb je de witte bies geverfd, of geplakt? Lekker door blijven gaan en later de overstap maken naar de Marine. Gr. Klaas.
mijn vaders scheepje vaart bijna weer , dus eindelijk een beetje gerust ik dacht een jaar terug dat ze de container in zou gaan .
groeten .Erwin.
Wat prachtig!. Je moet toch wel trots zijn, dat het je gelukt is.
Bij maskeren heb je natuurlijk ook nog de techniek van het voorspuiten met blanke lak, wat in theorie het onderslaan/kruipen van dekverf moet tegen gaan.
Maarrrrr.... Als je een echt werkschip ziet... heb je geen loupe nodig om te zien dat er geen jacht voor je snuf staat
Op de foto ziet het er Kuifje strak uit!
Gr Bas
Dat is dan wel een UV vaste resin? Want lamineerepoxy vergeelt erg snel. Nou ja... geeft ook wel weer een moeie antieke veroudering
De Maxi Pile zou je kunnen smeren met 'Superlube' teflon vet. Tast het kunststof iets minder aan dan kettingvet etc.
Vond de kasten wel lawaaierig... wellicht iets te hoge toeren, dat vinden ze niet fijn. Doos vol van staan, en getest op model. 5:1 gearing?
ga je die aandrijving van het roer zo laten , zoals je vader het gemaakt heeft of ga je er veranderingen aanbrengen.
kan je het desnoods niet verbergen onder een soort foldertje met daarop wat opgerold touw.? Dan is die handel toch een beetje uit het zicht.
PS kijk naar je mail; ik heb iets gevonden dat je zoekt.
ga mijn best doen , de motor eruit ga ik niet doen volgende beurt pas kon er slecht bij , om de moertjes er weer op te krijgenReductiewaarde staat op de planeet in de reductiekast
Behouden proefvaart
Hopelijk lukt het je een filmpje te schieten?
Gr Bas
Erwin, met een net (en demontabel!!) blokroostertje kun je het hele roermechanisme camoufleren.
Als je zorgt dat de bovenzijde van het rooster in een lijn loopt met de verschansing, ziet het er netjes uit.
Aan de onderzijde van het rooster een voorziening maken dat het rooster vastligt (een paar houten klosjes of magneetjes) en klaar.
Het ziet er netjes uit en je kunt, als het nodig is het hele mechanisme onderhouden.