Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
wsl. wel. maar is de ligger nog wel heel? dat koolstof mag eigenlijk niet knakken en zou dan voor zover ik weet als het ware "gespalkt" moeten worden minstens. als slechts de kern van de ligger gespleten is is dat wel grotendeels weer vast te lijmen.
Motor opsturen ter reparatie....
Dat is een betere optie denk ik.
De gear heeft een pinion met een asgat van 3.17mm
Misschien kan ik wel een losse motor voor je bestellen maar als de motor ter reparatie opgestuurd wordt en hij kan niet meer gerepareerd worden krijg je iets van 40% korting of zo op een nieuwe...
GJ
Verder heeft de vader van Mark zeer veel inzicht in dit soort reparaties aan te pakken. Daar al een schitterend resultaat van mogen aanschouwen. Vleugel Avionik. Beter dan nieuw... was een ravage. Daar mag je vast ook vraagbaken
Ha! De JWS motor heeft een goed tehuis!
Moet je dzjaivnt pb-tje sturen.
Naast GJ, heeft Gerben er ook een verrekte goede kijk op.
Beiden 'oude rotten'
Met GJ z'n tips moet het vast lukken...
Is een leuke klus zo een vleugeltje weer netjes in het gareel te krijgen hoor.
Beetje inventiviteit er in steken... met beleid werken... gaat het gewoon lukken.
Mijn Wilco had een whip-lash op de staart... ook die is sterker uit de strijd gekomen na reparatie... moet je maar even in m'n forumfotomapje kijken.
Ik ga eens kijken of mijn lichaam het redt tot Elst...
Even een vleugeltje plakken, moet binnen 30 minuten weer in elkaar zitten.
Rompje moet ook binnen een uurtje weer in model zitten lijkt me.
GJ
Verder heeft de vader van Mark zeer veel inzicht in dit soort reparaties aan te pakken. Daar al een schitterend resultaat van mogen aanschouwen. Vleugel Avionik. Beter dan nieuw... was een ravage. Daar mag je vast ook vraagbaken![]()