stockcar 1:6

er komt eerst gewoon een standaard 23 zenoah in met ongeveer 2,5 pk later als ie goed rijd dan komt er een 26 cc in met reedvalve en zelf gemaakte uitlaat met ongeveer 6 pk dat blok had ik al op men marder maar daar kan ik niet mee rijden te veel pk's.hieronder ff een foto van de dempers die weinig helpen is meer voor de show komt dus een hels kabaal uit:cool:

DSC00505.jpg

zoals het nou lijkt komt de achteras zaterdag maar is nog niet zeker

ja want dat remt de uitgaande gassen.

zoals het nou lijkt word de stuur sevo er morgen ingezet en kan de auto sturen(hoop ik maar)

De 1:1 stockcars maken toch OOK een hels kabaal :D
Mooi hoor die V8-ten horen brullen.

Suc6 met je project.

Alu maakt de auto inderdaar bijna 3x zo licht maar dit gaat ook ten koste van de sterkte.
Beter het basis frame van RVS maken en de opbouw dan van alu.
Als je dit demontabel maakt krijg je eigenlijk een soort body van alu eroverheen.

Zoals gezegd veel succes ermee!

Groeten Bono

de achteras is bijna klaar nog wat draad snijden en wat draaien dan kan hij inelkaar. en maar hopen dat ie het houd!!:confused:

foto's komen als ie inelkaar zit

oke, trouwens wel voor een goede camera zogen als je hem gaat testen he ;)
hij ziet er nu al zo mooi uit op die foto's

de laatste onderdelen van de achteras zijn vanavond binnen gekomen nou nog bepalen waar het tandwiel komt dan kan ie er onder wij zijn nou ook besig met de side skirts (foto's komen nog)

we zijn vandaag even met het stuur besig geweest het zit er nou allemaal op werkt perfect super sterk en veel beter dan het systeem van een marder
(komt ook door de rhino digi 4 die er op zit)
zal vanafond wel ff foto's make

ja we zijn nou druk met het ophangen van de achteras bezig en het plaatsen van het blok ik ben alleen bang dat het blok het niet trekt want de auto word wel erg zwaar

Back