A - je hebt een ketel nodig met zeg zo'n 6 bar continue druk wat opzich al een hele opgave is.
B - je moet het machientje wel aan de praat houden, wat opzich ook al weer een prestatie gaat worden.
C - je moet een constate aanvoer van koud water hebben om de condensor aan de praat te houden voor je onderdruk, wat niet gaat lukken omdat de ketel geen constante druk geeft.
D.Als je bedenkt dat waar ik heb gewerkt men mainframes van een huiskamer zo groot heeft staan voor zo'n proces, dan zou ik toch wel eens willen weten hoe groot die sloep gaat worden.
Waarmee ik maar wil zeggen dat je niet iemand hoop moet geven op iets wat niet haalbaar is.
A. Dat er lucht van 6 bar nodig is, betekent nog niet dat stoom van die druk ook noodzakelijk is.
B. Hoezo prestatie, je bromfiets motor draait toch ook totdat je die stil zet?
C. wat een onzin.
Voor een injectie condensor hoef je alleen maar de buitenboord kraan te openen zodra de machine gaat draaien.
Je moet wel zorgen dat je natte luchtpomp het kan bijhouden.
D.Totaal niet interessant wat je allemaal gedaan hebt (zonder overal).
Het gaat hier om iemand die heel enthousiast een machine gemaakt heeft en nu tegen wat hobbels stoot.
Gewoon maar blèren dat het niets wordt is dan wel erg lomp.
Ook jij had een verstelbare schroef kunnen voorstellen om het stilzetten en daarna niet meer kunnen opstarten van de machine te voorkomen.
Een ketelregeling met een continu draaiende machine is veel makkelijker dan bij een af en toe stilstaande machine.
Mijn ketelbesturing zit in een PIC, als ik die zou uitwerken hoeft die niet groter te zijn dan een standaard ontvanger.
Hou nu eens op met stemming maken, dit is nu al het zoveelste draadje waarin je alleen maar loopt te schoppen.