Super Decathlon 1:4

Sleephaak voor die Big Lift moet geen probleem zijn.

Nou ja we zien wel.

Eerst die Big Lift maar eens af Johan en dan vliegen en dan zal er tzt best een sleephaak inkomen.

Even doorbouwen Onno!!!

Zo vandaag toegekomen aan de vleugels.

Ook eindelijk straks van deze lompe en speling hebbende bevestiging af:
dec47.jpg

1 gedaan nog 1 te gaan :-)
dec48.jpg

En de kist helemaal kaal :D

Het repareren hier en daar kan beginnen, dus binnenkort ook maar eens folie kopen ;-)
dec49.jpg

Berto,

Ik zou ook het motorschot en de neus eens nakijken, het ziet er met olie doordrengt uit.

Stevo

Dat ziet er niet zo uit, dat is zo ;-)

Gaan we dus ook even wat schoner maken en behandelen :-)

Wat een gave kist zeg!
Het is en blijft maar een Super Decathlon hoor ;-)

Maar ben het met je eens dat het een mooie kist is en ik ben er ook errug in mijn nopjes mee.
Helemaal als ie zometeen weer helemaal nieuw in de striping staat en weer inzetbaar is voor wat lekker (water)vlieg- en sleepwerk :-)

idd veel duidelijker, wat een lelijk systeem.
bij de husky zit het wel mooier opgelost, ik zal vanavond wel even foto maken!

Tja, ik zou het ook niet zop bedacht hebben.

Maar Ome Joop, de vorige eigenaar, was niet zo`n bouwer en heeft een keer de originele ophanging gemold.
Naja, wat doe je dan, lijm en schroef een hoekprofiel op je vleugel en klaar.

Niet zo mooi, heeft wel een 1,5 jaar goed dienst gedaan maar nu de kist toch helemaal opgeknapt wordt moet dit ook maar eens gebeuren :-)

Tja, hij zal wel een station / bus / of aanhanger hebben.

Wij doen het nu met een station en vouwwagen, een bus had ik en dat was toch wel HET.

Zo even begonnen aan de vleugelbevestiging.

Dit was het:
dec50.jpg

En een stuk eruit gesneden om inwendig een versteviging te maken voor de uiteindelijke bevestiging:
dec51.jpg

Geweldig mooie kist Johan, Hoe vervoer je deze kist van dit formaat !!!

Niet meer, is verkocht:D Maar hij had een mooie bus.....

Overigens heb ik gemerkt dat in een ford focus station en misubishi lancer ook zeer grote kisten gaan:p (3.1 meter Extra) Dus een bus of aanhanger is zeker niet noodzakelijk:)

Grt.

Back