En weer terug.
Ik had weer een hele berg vermogen, de 4S 3600 accu doet het beter dan de 4S 4000.
In de start 407 Ampere en de spanning bleef boven de 3,5 V per cel.
Resulteert dus in 5800 watt.
RFM 17x18 draaide tussen de 10500 en 10900 toeren bij invliegen, klinkt lekker.
Wat snelheid betreft doet de S16 niet veel onder voor de Avioniks en ik heb het idee dat ie ook niet veel snelheid in de bochten verliest.
Probleem zit gewoon bij de piloot (ik dus).
De landingsaanvlucht gaat nog niet lekker, het is een enorm verschil met de Surprise 14, die kwam gewoon lekker langzaam binnen, deze gaat nog steeds als een raket als ik aan de kleppen trek.
Dus daar moet ik nog aan werken.
Maar ik zat onder de aanvliegroute van Schiphol en dat vliegt niet fijn, 747 tjes die misschien 100 meter hoger vliegen dan ik.
Morgen ergens anders aan de gang.
Op naar continu 40 rakjes vliegen..
GJ