tot nu toe heb ik een paar uur film gekeken op me fatshark op 3s, zonder problemen. Denk niet dat het je nog een keer zal gebeuren Sven.
Heb er vertrouwen in !
Jep, hier hetzelfde, al aardig wat tijd de fatshark aangesloten gehad op een 3s lipo.
Maar goed, er kunnen altijd productie foutjes in zitten he sven, dus dat je net een bordje had van mindere kwaliteit.
Als je op internet leest hoeveel er wel niet gewoon op 3s lipo het spul gebruiken....
(en trouwens, bij de meeting ook iedereen!!)
Fatshark zelf zegt ook dat de base versie een EIGEN ingebouwde 8v regulator heeft, en er 2-3s prima op kan.
Dus die van jou was gewoon een foutje, vandaar dat je ook onder garantie zonder problemen een nieuw voedingsbordje (waar die regulator op zit) krijgt toegestuurd....
als je de regulator niet vertrouwd, kun je net zo goed geen enkele adapter (voeding) meer vertrouwen lijkt mij.
Op rc groups is er ook een heel draadje over, de Aviator Edition kan niet tegen 3s, de base wel (is er ook gewoon voor gemaakt)
Maar als je ECHT zeker wil zijn, en anders twijfelt: gewoon effe 2s lipotje op je grondstation erbij
Weet je nu al wat je gaat doen met de setup trouwens?