Sven heeft FPV gevlogen! [Video]

Remy prachtig gewoon, ongelooflijk knap wat je weer hebt gedaan. Morgen overdag heb ik opzich ook wel tijd.

mvg Hugo

Raar van de servo speling, dat heb ik echt niet gezien. Eens kijken als hij weer thuis is dan. Maar de glasvezel hoorntjes, dat die speling hebben, dat vind ik ronduit absurd. Zouden de quicklinks die gaatjes dan na 1 vlucht al zo hebben uit gelubberd? Die dingen hebben een stift die gedeeltelijk gekarteld is om de dopjes erop te persen en ze zo te fixeren. Daarmee heb ik zelfs een beetje de gaatjes uit moeten schuren voor ze er doorheen gingen. Dat ging zelfs zo straks dat er een hoorntje gebroken is, en die heb ik moeten vervangen, zoals je dat waarschijnlijk al wel gezien hebt.

En haha ja je hebt meer dingen aan de nemo gedaan dan ik dacht dat je wilde doen. ;) Ik dacht die plakt er even andere motoren op en klaar is kees, maar je hebt er een complete pimp my ride episode van gemaakt. :lol:

Alleen, zo is er niets meer aan. Het is toch veel leuker als je kist een beetje onvoorspelbaar is? Houdt de film die je kijkt een beetje spannend :)

Vergeet je wie er aan de sticks staat straks, Henri?
Dat kan volgens mij nog best spannend worden hoor! :lol:

Goe-je-ge-na-de!!!!

Remy, ik zeg TOPWERK man!!!!

Ik kreeg nog een mailtje van sven, waarin hij mij nog vroeg: gaat het allemaal wel goed komen, en daarmee bedoelde sven, gaat SVEN niet teleurgesteld zijn? Gaat remy het wel netjes doen?.... ik heb hem TOEN al verteld, dat Remy dat prima op gaat lossen, en zie hier, DJEZUS wat netjes!!!!!

motoren op de plek waar sven ze graag wil hebben
Pan servo erin, wat sven graag wilde
mooi accu bakje.... wat sven graag wilde
ERRUG netjes gebouwd (zoals ik al verwachtte)
het ziet er echt super uit remy, dat REMO maakt hem helemaal af :D echt super gewoon :P LOL!!!!!!

Ik ben HEEL benieuwd hoe het gaat presteren, zowel de kist zelf, als het FPV gedeelte, en ik hoop dat daar ook filmpjes van komen.

Ik ben blij dat we met zijn allen (ook ik via mail) sven zo ver hebben gekregen de kist naar remy te sturen, hier ga je geen spijt van krijgen, riep ik nog, en ik denk dat ik daar zeker gelijk in krijg.

Sven, je mag op je knietjes ZEKER remy, rctechnics en rcHobbyparts wel gaan bedanken, want hulp op deze manier, maak je ECHT niet vaak mee!!!!!

TOP dit :D echt TOP

@sven: zie je wel, stokje door de romp voor het reset knopje... ik ben nog niet zo maf als ik er uit zie ;) hihihihihi

[voiceovermodus]
Zal remy de eerste nieuwe vluchten vandaag kunnen maken?
Zal de REMO zich gedragen en presteren zoals verwacht?
Zal het FPV gedeelte goed werken?

Stay tuned....
[/voiceovermodus]

Laatst bewerkt:
Doe je wel een beetje voorzichtig? KNMI roept namelijk dat er morgen een beste bui kan gaan vallen, en het is dan wel een vis, maar zwemmen kan ie denk ik niet. ;)

Hij drijft wel goed, maar vind het niet echt prettig....... ( alles in z'n buik blijft droog :-) )

Remy wanneer is de maiden?
Ga zo weer dagje Nijmegen doen en het lijkt me ook wel oke om de maiden te zien.
Heute abend?

Tuurlijk neem ik de cam mee :D
We zullen er een smakelijke video van maken :)

Back