Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat 'heet' begrijp ik, maar dus niet hoe je er überhaupt lading in kreeg. Märklin trafo's leverden namelijk wisselspanning. Met een 'overspannings momentstand' waarmee het rijrichting relais (schakelwalsje) werd bediend.Niks laden, alleen dan je voorgloeiaccu een grote nicad uit de dump op een oude Märklin trafo, werd loeiheet.
Ik had geen Cox maar een Wen Mac .049 (nog van voor dat Testor de zaak had overgenomen):Je handen beschadigd van de kleine maar snel draaiende prop. Was geen Cox brandstof te koop bij ons, we namen dan G-5 van Graupner deed het ook wel maar werd gevoelig op de naald.... maar we vlogen als 15 jarig broekie.
Ik heb de trafo nog eens bekeken het was een groene Fleischmann trafo op standje 1. En die leverde wél gelijkstroom. Foutje van mijn kant dus, we worden ouderDat 'heet' begrijp ik, maar dus niet hoe je er überhaupt lading in kreeg. Märklin trafo's leverden namelijk wisselspanning. Met een 'overspannings momentstand' waarmee het rijrichting relais (schakelwalsje) werd bediend.
Zeg dat wel..... Foutje van mijn kant dus, we worden ouder![]()
Maar dit doen wij LB vliegers tegenwoordig toch altijd zo?![]()
Ook heel netjes maar wat voor flesjes gebruiken jullie?