bij LB speelt altijd de factor dat je nooit langer dan enkele tienden van een seconden hebt om een crash te voorkomen en dat je NOOIT je aandacht mag laten verslappen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
bij LB speelt altijd de factor dat je nooit langer dan enkele tienden van een seconden hebt om een crash te voorkomen en dat je NOOIT je aandacht mag laten verslappen
Ach Jef wat maak jij mooie dingen!
misschien doet het bij de Nederlanders een belletje rinkelen ?
Mooi geworden die "coxy"!!
Gelaserde ribben voor een "blue pants" heb ik nog liggen , als je ze kan gebruiken laat je maar iets weten.
Groeten Dirk
Niet bij het oud papier wegdoen hoor!
Volgende Svenson project , BluePants , onlangs bij iemand op de zolder de restanten van bouwdoos gevonden ,
de inhoud was buiten het (franstalig) plan en nog een vleugelrib die ik als mal kan gebruiken , waardeloos ,
maar meer hoeft het ook niet te zijn , er was nog een Nederlands plan bij van L.B.model "STUNT" ontwerp ; J.Grevink ,
misschien doet het bij de Nederlanders een belletje rinkelen ?
Bekijk bijlage 240988
Bekijk bijlage 240989
Bekijk bijlage 240990
Groeten Jef
Beste Jef,
Mijn vliegershart sloeg helemaal op hol toen ik het plaatje van de tekening ven de STUNT zag.
Op 14 jarige leeftijd heb ik deze gebouwd met een 2,5cc Taifun Tornado erin.
Mijn eerste motorkistje en een bezienswaardigheid in het dorp waar ik toen woonde (Oud-Schoonebeek).
We vlogen ermee op het plaatselijke voetbalveld.
Omdat we geen modelbouwwinkel in de buurt hadden, maakten we de lijm en spanlak zelf. We gebruikte oude celluloit jasbeschermers voor de fiets.
We deden stukjes hiervan in een jampotje met aceton.
Voor lijm zorgden we voor een dikke substantie en voor spanlak maakten we het dunner.
Na 61 jaar ben ik nog steeds modelbouwer en ben nu van plan om de STUNT weer te bouwen.
Is het mogelijk om me een foto van de hele tekening te sturen die iets duidelijker is?
Met vliegersgroet, Peter
Ook zal ik ze op outerzone zetten
Beste Jef,
Mijn vliegershart sloeg helemaal op hol toen ik het plaatje van de tekening ven de STUNT zag.
Op 14 jarige leeftijd heb ik deze gebouwd met een 2,5cc Taifun Tornado erin.
Mijn eerste motorkistje en een bezienswaardigheid in het dorp waar ik toen woonde (Oud-Schoonebeek).
We vlogen ermee op het plaatselijke voetbalveld.
Omdat we geen modelbouwwinkel in de buurt hadden, maakten we de lijm en spanlak zelf. We gebruikte oude celluloit jasbeschermers voor de fiets.
We deden stukjes hiervan in een jampotje met aceton.
Voor lijm zorgden we voor een dikke substantie en voor spanlak maakten we het dunner.
Na 61 jaar ben ik nog steeds modelbouwer en ben nu van plan om de STUNT weer te bouwen.
Is het mogelijk om me een foto van de hele tekening te sturen die iets duidelijker is?
Met vliegersgroet, Peter