jef
PH-SAM
Ga je hem spuiten Jef? Waarom niet een paar accenten met gekleurd papier aanbrengen? Is in mijn ogen minstens zo mooi...
De romp en de vleugeltippen worden rood gespoten , een beetje zoals de Coxy in de folder stond .
Groeten Jef
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ga je hem spuiten Jef? Waarom niet een paar accenten met gekleurd papier aanbrengen? Is in mijn ogen minstens zo mooi...
Afgezien van het feit dat de hedendaagse gemiddelde model'bouw' zich er met wat zelfklevende, zelfkrimpende plasticfolie wel wat makkelijk vanaf maakt is wat Jef ons hier laat zien op zich niet zo bijzonder (wel heel goed, hoor!Hmmm... dat is 'kunst aan de lijn' hé?
Klopt. 3D radio avant la lettre was de RC/Nobler met -net als F2B- tegensturende flaps, waardoor echte vierkante en driehoekige loops gevlogen konden worden.Je had er ook een fikse 3D van kunnen bouwen... met Giga-Cox op de bok. De vormen zitten behoorlijk in die buurt. (3D is er aanvankelijk in de USA ook aan ontsproten geloof ik, eerst met profile-planes, was het niet?)![]()
Dat zal komen oimdat de ene "vlag" goed staat en de andere in spiegelbeeld.... gaat tegen je natuur in....
Volgens mij, kun je als je dit kistje een haartje uitvergroot, en een paar aanpassingen doet (o.a. groter kielvlak) er ook een waanzinnig leuk "kofferraumfreundlich" RC kistje van maken....
Vind het écht een leuk ding....
Vind je?