Denk ik ook wel... die van mij staat direct bovenin in je google search... op het tuintafeltje.
Jo bedoeld dat hij de originele transfers heeft liggen. Zijn die +30 jaar oud, dan zijn ze bedorven. Jep, getest, en daarom overgetekend. Van Arnold Remkes hier op't MBF de originelen gekregen. Probleem is de Arabische gom, dat is een plantaardige organische stof (zit ook in drop, maar ook had je het als lijm, en zat het op postzegels) Wel... dat goedje vergaat.
Zijn het vers aangemaakte transfers via een printer, waarvan het procedee inmiddels ook al verjaard is, de fabriekant niet meer is.
Die zijn nogbest te gebruiken. De Hegi-versie ik heb voorbereid voor mezelf en voor Arnold, en zijn voor snijplotterwerk bedoeld. Heb even een PDF bijgesloten.
Aangezien het lullig tekenwerk van origine was, heb ik die lulligheid er ook zoveel mogelijk in gelaten.... ben er wel effe mee zoet geweest... overigens alle stickers heb ik uitgewerkt...
Maar zie liever niet dat het in commerciële handen komt... haal het met een dag of twee hier weer weg... Bedoeld voor iemand die het echt nodig heeft. Zitten gewoon te veel uurtjes in.
Gr Bas