Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ken ik al een tijdjemapel zei:Wellicht nog niet bij iedereen bekend maar in de UK is er ook een interressant Trex600 forum welke ik al een tijdje volg:als je regelmatig op helifreak rondkijkt en het modelbouwforum zul je ook hier een aantal bekende namen tegenkomen...
http://www.thetrex600forum.com/index.php
kraaijer zei:En Aiki, is jouw TRex nu al klaar voor de maiden, of heb ik jou en Marc ingehaald met het bouwen...?
Ik ga die van mij komend weekend invliegen.
kraaijer zei:En Aiki, is jouw TRex nu al klaar voor de maiden, of heb ik jou en Marc ingehaald met het bouwen...?
Ik ga die van mij komend weekend invliegen.
Tja Geen probleem met Graupner servo's, die armpjes waren perfect 30 mm :roll: :lol:kraaijer zei:Natuurlijk is het geen wedstrijd
Kon gewoon niet stoppen met bouwen...![]()
Ik heb nog steeds geen lipo trouwens... Ik hoop dat ik daar morgen de tijd voor heb om er een te halen.
Vanavond heb ik alles nog eens gecontroleerd. Nog wat dingetjes verandert, zoals de elevator servo aan de binnenkant van het frame gezet.
Ik heb -11 +11 graden, ruim voldoende. 6 graden initieel op de cyclic.
Ik moest de ball links van de aileron en pitch servo iets inkorten aan de servo kant, want met hoge en lage pitch gemixed met cyclic kwam die tegen de lever aan... Jullie daar ook last van gehad? Moet wel zeggen dat de armpjes eigenlijk net iets tekort zijn van die Futaba's. Als die 30 mm waren was het waarschijnlijk geen probleem geweest. Dat is zeker iets wat ik nog ga veranderen.
Maar ik kan zo wel vliegen dus... Lipo kopen en invliegen
(nu alleen nog mooi weer)
Groeten,
Ron
Aiki zei:Gebruiken jullie een FP Balancer voor jullie Li-Po's :?:
Of anders gezegd heeft het zin om zo'n Balancer te gebruiken, wat zijn de voor en nadelen van zo'n Balancer...
kraaijer zei:Mapel,
Ik heb er dan ook een speciale prijs voor gekregen![]()