Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zal je altijd zien - heb ik net de Taborca in huis, komt gisteren een bestelling uit HongKong met onderdelen voor de Kormoran (canard) die ik van Douglas heb gekregen. Zijn een maand onderweg geweest. Nou heb ik dus van niks, opeens twéé klussen.
Tweede poging.
Geen enkele reactie, geen vonk meer, niks.
Ontvanger reageert ook niet (dit kan ook betekenen dat het een opto regelaar is).
Ook geen vertrouwenwekkende piepjes uit de ESC (die zouden er zowiezo moeten zijn denk ik, ook als de ontvanger geen stroom heeft?)
Ik vrees dat ik de ESC er uit moet gaan slopen...?
hmpf... daar zeg je zo wat.euuuuhhh . plus en min goed?
Er zitten zes servo's in (ik geloof Hitec), ééntje zit vast, die ga ik binnenkort beter onderzoeken... misschien tandwielen vervangen, desnoods de hele servo.
Precies... heb er al met Arjan ruggespraak over gehad. Hij denkt dat het geen probleem is met een MX16. Maar zal best wel even werk zijn ja... (leuk werk)Als ik naar pagina 3 t/m 6 kijk van dit document kun je je nog wel eens een dagje gaan vermaken
http://www.letmodel.cz/technical-data/taborca-guide.pdf
Evengoed gek, ik dacht dat het standaard was dat de plus van de accu een bus was,
en de min een pen. Was bij de regelaar in de Taborca dus andersom gesoldeerd.
De goede: plus is rood. Als ik op de kleuren had gelet was het goed gegaan. Als ik de kabels gewoon had losgeknipt van de accuslee (zoals ik eerst wilde doen) , en er nieuwe pluggen aan had gezet, was het ook goed gegaan... maar omdat er goede pluggen aan zaten, en ik ze los kon krijgen van de accuslee, heb ik nooit meer gelet op kleuren of verpoling...Wat voor kleur hadden de draden dan die je tevoorschijn hebt gehaald?
Toch monteert HK ze op lipo's totaan 3A en niet daarboven. Misschien wissel ik alle 4mm pluggen nog wel eens om.perfect for applications up to and beyond 65A constant.
En toch is dat raar want alle adapters, serie- en parallel kabeltjes laten eigenlijk hetzelfde zien; pennetje (=dikke plastic huls) op de plus van de accu....