Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
En ook de Turnigy accu's van HK hebben een pen aan de plus
Mijn Elipsoïd en Taborca (allebei overgenomen) hebben accu's met 4mm bullet pluggen.Waarom nie gelijk de goede stekkers, Harold en ik hebben nu alles over op geel.
Je hebt gelijk, ik zie het. Dat is dus net andersom dan bij CT-4 stekkers.Arjan,
Dat lijkt maar zo. Misschien moeilijk voor te stellen, maar in de dunne zijde van de plastic huls zit de pen en er is nog ruimte voor de huls van de inschuivende goudstekker.
Ik vind die plastic dingen niet handig (verbinden is problematisch in een kleine romp) en verwijder ze altijd, ook omdat ik ze niet aan de regelaars heb zitten. Dat verwijderen is overigens een hele opgave. Ik snij ze meestal weg.
De pen zit dus aan de min en dat is overigens in de XT60 stekker ook zo.
Juun
Je hebt gelijk, en dat klopt met mijn eigen meting. Een 14" prop komt net niet tot de root aanvorming. En ik heb nog een nette 13x7 liggen, en een iets minder mooie 14x8.
Kan zijn dat ik ergens anders in de papierwinkel (en internet) 12 heb gelezen maar dat maakt niet meer uit.