S
sandermt2
Guest
je kunt overdrijven.. rijdt dan toch niet goed
Ik had het niet beter kunnen weerleggen, tamiyaM03freak

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
je kunt overdrijven.. rijdt dan toch niet goed
Ik krijg soms wat van sommige mensen..... maar je, laat ook maar.
Wanner kunnen we eens bijelkaar komen om te gaan rijden? Ik ben namelijk van woensdag tot zaterdag op vakantie. Ik ga wel zondag weer naar PaSe. Misschien kun je zondag ook komen? Ik bestel me vandaag nieuwe accu's die zijn dan vrijdag of zaterdag binnen. Weer fijn Panasonic 3000. Ik ben niet tevreden over Intellect 3600....
Groetjes,
Roger Schouteten
deze discussie heeft mij nu echter wel op een idee gebracht. weet nog niet zeker hoe ik het ga bevestigen, maar ik zit er nu wel aan te denken om een front splitter op dit auto-tje te zetten. (een spoiler onder de voor bumper, die de voorkant van de auto naar beneden moet drukken, om zo het sturen bij hogere snelheden te verbeteren) wat denken jullie, het proberen waard om te kijken of zo-iets helpt?
PS: Zeg naamgenoot, er is geen slotje nodig, een beetje dollen is toch niet erg? Oké, het moet niet uit de hand lopen, daar ben ik wel bekend mee....
Dacht dat je offroad ging rijden met de mini.
Gaat die met een voorspioler dan geen zandhappen?![]()
Hoi,
En Levi, ben je op de Express uitgekeken? Ruilen voor mijn Mini
?
Klamath, ik zou er een wegracertje van maken. Is ook reuze leuk en het is weer net iets specialer. Een front splitter..... zou er echt wel vet uitzien. Dan moet je wel geen muis tegenkomen......
Groetjes,
Roger Schouteten
ik wil wel ruilen, maar zal je wel bedoeld hebben als grapje of niet ?
is wel uber auto maar ik vindt het leuker om lekker realistisch te rijden.
oja en xc gaat weer met 3 wielen door de bocht en trekt wheely's.. ik móet hem op je baan uitproberen![]()