F
F1mechanic
Guest
Mijn 'spare' chassis zal die met een Supra kap zijn.
Maar niet één van 169 Euro :? .
Alwin.
Maar niet één van 169 Euro :? .
Alwin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
F1mechanic zei:Je plaatje heeft in de eigenschappen de naam 58358. Bedoel je deze?
![]()
![]()
Alwin.
F1mechanic zei:Als je moet kiezen zou ik gaan coor de center one-way. De rij-eigenschappen werden niet (of nog niet) merkbaar beter met de front one-way. Dus gebruik ik nu alleen de center.
Perconte zei:Nu op de site van PK te koop alle versies van de ta05
T58353 Raybrig NSX 2005 (TA05) € 169.00
T58358 ESSO Ultraflo Supra (TA05) € 169.00
T58345 Ferrari F430 (TA05) € 169.00
T58350 Mercedes Benz C-Class DTM'04 (TA05) € 169.00
Perconte zei:Nou ik heb men ta05 eindelijk met een gele ferarri kap. Ja maar ferrari's horen toch rood te zijn.
Nee ik haat rooie auto's en ben blij dat hij geel is. Ik heb even goed naar het chassis gekeken en ben best onder de indruk van de afstelmogelijkheden in vergelijking tot mijn stock ta03f pro.
Nu maar hop-ups gaan verzamelen voor nog meer afstel mogelijkheden.
lance03 zei:hoi
misschien een rare vraag maar als je voor een vrijloopdif zet, remt hij dan alleen op de achterwielen? en hoe zit dat met dat speciale middendif waar al het nodige over geschreven is?
Sander
Ferrari F 2005 zei:Ferrari,s horen rood........ :lol: :lol:
kijk maar naar F1 , als geel de hoofdkleur was waren deze autos ook wel geel , gelukkig niet zeg.... :!:
Perconte zei:Weer wat onderdelen gevonden:
www.tech-racing.co.jp/op_parts_new.htm
![]()
Vooral die center poelie vond ik zeer mooi, er staat ook een hoop carbon tussen.