Oscar
verslagschrijvers
onno w zei:wat is een wide pitch pulley?
minder tanden "to minimize fricton and improve transmission efficiency "

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
onno w zei:wat is een wide pitch pulley?
Fritske zei:Hoi,
Ik heb een vraagje:
In de TA-05 perfect guide, staan XA suspension mount omgekeerd ingebouwd. Dus als bruggetje.
Hierdoor staan de assen van de onderste armen schuin.
Wat is hier het voordeel van?
Die perfect guide is wel mooi, maar Japans lezen, das nog iets anders hé.
MVG
Frits Bonte
sjorsi zei:Pasqual zei:12T gaat ook erg hard veel harder dan een 19T en toch heeft zo'n motor minder torque over het algemeen maar door het aanpassen van de vertanding is er genoeg trekkracht/snelheid uit de krijgen voor een indoorbaan.
Jha, met een goede 12turns zal je wel veel harder gaan. Zo hard zelfs dat somige mensen niet eens vol gas kunnen rijden op het rechte stuk.
Lijkt mij dus vrij nutteloos, en bovendien ziet het er nogal Cheap uit als je de snelste bent op het rechte stuk, maar vervolgens bij de eeste bocht eruit vliegt omdat die 12 turns toch wel wat agressief rijd en gewoon veeeeeeelste hard voor binnen.
bono zei:Blijkt dus dat het koppel belangrijker is dan het top toerental van de motor.. moet dus een afweging maken bijd e aanschaf van een nieuwe motor en dus niet kijken naar zijn stroomverbruik/ full throttle toerental.
Robert K zei:Al met al zal met een goede rijden dus blijken dat er snellere ronde tijden komen.
Zelf reed ik op amcc ook een seconde sneller met een 12T motor ten aan zien van een 19T.
Groet Robert
bono zei:die jongens zijn gewend op asfalt.. zetten zelf altijd baantjes/parcours uit.. sturen kunnen ze wel daar.. mooi vloeiend de ideale lijn... indoor baan was stuk kleiner, meer haakse bochten en korte rechte stukken... tja dan is t wennen natuurlijk..
bono zei:klopt wel wat je zegt hoor dat het geen garantie is dat je buiten heel goed rijd en dus binnen ook goed rijd maar was toch wel intresant om te zien...