Mattijn zei:omdat de diff dus blokkeerd slipt de snaar en dat is dus wat je hoord?
Ik denk dat de tik die je hoord een blokkerend diff is.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Mattijn zei:omdat de diff dus blokkeerd slipt de snaar en dat is dus wat je hoord?
Maurits zei:Om niet een heel nieuw topic te openen voor deze vraag stel ik hem maar hier, het is tenslotte de lader van mijn auto. Ik ben in het bezit van een Graupner Ultramat 14. Deze kan van 0 tot 5A laden en heeft een instelbare deltapeak afslag. Nou wil ik 12 cellen (2 side-by-side packs van mijn auto) tegelijk opladen, omdat deze ook gebruikt worden in mijn boot. Maar als ik de lader instel op 5A dan zie ik op het scherm dat hij CHG max (dus zijn maximale laadstroom heeft bereikt) blijft steken op 3A. Is dit gebruikelijk bij het laden van 12 cellen of is er iets mis? Het zijn GP3300 Puched&matched cellen.
Groetjes,
Maurits
Roger zei:Maurits zei:Om niet een heel nieuw topic te openen voor deze vraag stel ik hem maar hier, het is tenslotte de lader van mijn auto. Ik ben in het bezit van een Graupner Ultramat 14. Deze kan van 0 tot 5A laden en heeft een instelbare deltapeak afslag. Nou wil ik 12 cellen (2 side-by-side packs van mijn auto) tegelijk opladen, omdat deze ook gebruikt worden in mijn boot. Maar als ik de lader instel op 5A dan zie ik op het scherm dat hij CHG max (dus zijn maximale laadstroom heeft bereikt) blijft steken op 3A. Is dit gebruikelijk bij het laden van 12 cellen of is er iets mis? Het zijn GP3300 Puched&matched cellen.
Groetjes,
Maurits
Eerste wat in me opkomt is dat hij geen 12 cellen aankan.... 2e is waarom je in godsnaam in een keer 12 cellen wilt laden en 3e is dat dit een ultieme vraag is voor laad-topic in dit forum.
CircusAso zei:Ik had toch nog even een vraag over de TA05. Is een stabilisator set echt een toevoeging aan de auto, of kan ik mij
beter eerst richten op andere upgrades. Een motor cooler en verstelbare shock's heb ik al.
Harmless zei:Ik vraag mij af... een one way diff is verkrijgbaar voor de TA-05 voor de voorkant.
Deze past ook achterop natuurlijk, de diffs zijn identiek.
Waarom zou je er achter ook niet eentje (willen) plaatsen?
Vanwege 't bochtenwerk, zodat je achter de draai beter aankan?
De schaal mag dan wel 1/10 zijn, maar 't gewicht is dat zeker niet.
Ik ben dus van mening dat een one way diff het achterop ook aardig zal doen.
Je stelt je auto toch redelijk stijf af, minimale bodyroll, dus waarom ook geen gelijke overbrenging op de achterwielen?
Of zit ik er nou echt totaal naast?
onno w zei:mijn auto wordt instabiel bij het optrekken als ik het one-way diff erin heb zitten.
Hij wil dan achter wegbreken. Ik heb er een front one-way diff erin zitten (nu dus even niet)
En hij zit er niet achterste voren in :wink:
Een wiel niet goed vast?
Een wiel loopt aan?
misschien toch verkeerd om die one way?
Veel speling in een van de achter draagarmen?
As van een van de draagarmen los ?
Wheelhub verkeerd om ( achter to-out ( IPV to-inn )