Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Helemaal mee eens!Furious Jay zei:Anyway... De TA-05 is een erg goede auto waar een nog betere auto van te maken is met de juiste onderdelen. Er is een hoop aan tuning voor dit chassis te krijgen dus dat is erg leuk voor het "bouw-element". Vanavond een 3Racing chassis deels mogen monteren, deels want we hadden te weinig tijd. Dit is een erg mooi Hop-Up chassis voor de TA maar er zijn nog veel en veel meer mooie spullen te krijgen en als je het goed doet kan hij gelijk staan aan een TRF... Dat weet ik zeker!!![/color]
Harmless zei:Rijklaar 1544 gram. En dat moet nog naar beneden...
Furious Jay zei:maar volgend jaar gaan er toch maar vijf in dus dat scheelt ook weer
Jaap J. zei:Ja, maar op 5 cellen mag je auto 1350 wegen, en dat wordt dan nog best een uitdaging als je op 6 cellen en zonder lood te plakken op 1544 komt.
CircusAso zei:Wat is eigenlijk het voordeel van het 3racing chassis, tegenover dat van tamiya? Ik heb zelf de carbon reinforced van tamiya.
Jester zei:Levert een one-way nog wat op op ons (AMCC) circuit? Ik twijfel een beetje of ik er ook 1 zal inzetten.
Chris2 zei:Jester zei:Levert een one-way nog wat op op ons (AMCC) circuit? Ik twijfel een beetje of ik er ook 1 zal inzetten.
Wat is AMCC voor circuit?