Team Associated B4 factory kit

Dan zou ik alles daar even na kijken. Diff of die niet slipt en ook even kijken of de lagers nog soepel lopen. Dit hoort niet warm te worden.

B0006O5SAC.01-A14MA33OWW3BYG._SCMZZZZZZZ_.jpg

Dat is een rear hub, kijk even de lagers daarin na.

Groet Robert

Eef1972 zei:
Misschien leuk, om even te weten met wat voor banden jullie rijden. Ik had bij mijn B4 al een setje spare banden maar ik ben wel benieuwd wat jullie gaan gebruiken of rijden.

Tevens nog vraagje, het boutje op het achterwiel wordt na een tijdje gloeiend heet. Lijkt me niet goed, hebben jullie hier ook last van of hebben jullie enig idee wat ik hier tegen kan doen.

Lees graag jullie reactie's

vraag 1: welk circuit?
op MBV: achteraan Big Shot red (losi) en vooraan stagger rib Yellow (schumacher)

vraag2: zie de vorige antwoorden, waarschijnlijk zitten er lagers vast in de achterhub en rolt de as niet in de lager maar 'wrijft' hij erin waardoor hij warmte creeert!

Nou wat het geweest is weet ik niet, heb de achterkant van de B4 losgehaalt
Gecontroleerd en alles weer in elkaar gezet.
Effe wat sprintjes getrokken en nu is probleem weg.

Zal het in de gaten houden, en als terug komt alles nog is controleren en dan voor de zekerheid de lagers gelijk vervangen.

In ieder geval bedankt voor jullie reactie's.

Iemand een snel tipje hoe ik de antenna draad in ze dingetje kan krijgen of moet ik hem onder het chassis laten lopen :? :? want dat slaat nergens op dat raakt die heel snel beschadigt.

Je moet hem eerst naar beneden steken, zodat ie onder de auto uit komt en dan weer terug naar boven.en dan aantrekken zodat hij niet meer onder de auto uit komt

Mochten jullie nog eens op een leuk circuit willen rijden en je bent in de buurt van Rotterdam, kom dan eens langs bij MVB in het Lage Bergsche Bos.http://www.mvbracing.nl/
Echt een leuke club waar altijd wel iemand is die je wilt helpen met je wagen.
Op Zondag kan je daar ook eventueel terecht voor de meest voorkomende onderdelen voor je B4/T4.

Grtz,
Ferry

Ik heb een dringend vraagje !!!!!! moet die blauwe spacer met de bolle of de platte kant naar buiten tegen het wiel !!!!!!!

Thanks maar iemand op msn zei het al :P :D........ trouwens had net even me eerste rit met me B4 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O.......&%$#§ (censuur) wat een BEEST ik had er 4200's, 12x2 HT, Futaba S9451 in, en de servo stond meteen goed hoefte niet meer te trimmen 8O..... en hij ging als de saturn 5 8O 8O.

Greetz Florian

Ik heb nog even een vraagje (jaja veel vragen ben een totale noob in offroad) moet je nou elke keer de motor schoonmaken als offroad heb gereden dus dat er veel stof enz. in zit ?, als je geen compressor tot je beschikking heb ?.

Greetz Florian

MaXX Cellrated Rc Freak zei:
Ik heb nog even een vraagje (jaja veel vragen ben een totale noob in offroad) moet je nou elke keer de motor schoonmaken als offroad heb gereden dus dat er veel stof enz. in zit ?, als je geen compressor tot je beschikking heb ?.

Greetz Florian

niets moet :) alles mag

ik heb dit hele BNK manche niet aan m'n motor geweest. bruno, was eerste, die ook niet en zo zijn er nog wel een hele hoop :)

Plastic Protoform moertjes, *Robo vraagt zich af of die het gewicht van de accu bij een sprong dan wel crahs de druk kunnen houden*

Wel gaaf ontworpen :) Lekker centraal.

Groet Robert

goed opgemerkt robo! daar komen ook nog betere in van zodra ik ze ergens vindt (M3.5)

(tis trouwens associated moertjes van de voorwielen ;) )

En wat robo zich nog meer afvraagt.

Heb je nu doormiddel van die 2 accu bar's niet ook een deel chassis flex (dan voornamelijk in de breedte) verminderd. Kijk het Flex idee als de Xray T2 blijft wel behouden mits je alles niet muur vast draaid. Maar de flex die haaks daarop werkt (kortom rijdt tegen een muur op en denk in wat er gebeurd met je chassis), Heb je dat nu niet verminderd en gaat dat niet ten nadele van het rijgedrag.

Blijf het gaaf vinden, auto's uitdenken en verbouwen Goed werk Coopje

Groet Robert

njah je kan 't op de foto niet zien, maar de accu ligt helemaal niet opgespannen
er is 2 a 3mm speling dus wat er te flexen valt flext nog! enjah 't is nog steeds offroad hé..... 8)

Back