A
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
alfaracer zei:Een super overwinning van Dario. En ja, uiteraard de G4+,
hier een foto van zijn auto:
Atarikid zei:alfaracer zei:Een super overwinning van Dario. En ja, uiteraard de G4+,
hier een foto van zijn auto:
Dario zou winnen met elke aangegeven chassis en dus ook met een G4. Verder stel ik vast dat er zeer (maar dan ook zeeeeeeeeeeeeeeeer) weinig rijders kiezen voor de G4. Jij bent alvast de enige hevige fan.
Dat er nu net een top rijder als Dario er mee wint zegt in my humble opinion niets.. maargoed.
just my two cents though...
Thybaut zei:Als een Serpent had gewonnen had je waarschijnlijk niet gezegt dat het alleen aan de bestuurder ligt. Ik vind dat Team Magic wel wat meer respect verdiendt. Twee keer op rij het EK winnen is volgens mijn mening geen geluk meer. Ik hoop dat mensen eens gaan beseffen dat niet alleen Serpent een goed merk is.
PS: Ik denk dat het gebruikte chassis, banden en motor wel degenlijk een aanzienlijk verschil maakt.
De G4RS is de pro versie, de G4JS is de RTR versie. Verschillen die meteen in het oog springen zijn de carbonnen radio plaat en shock towers op de pro versie. Op Team Magic Model kun je vinden wat de verdere verschillen zijn.