Team Magic G4s topic

• Topicstarter Topicstarter alfaracer
  • Startdatum Startdatum
jammer dat je hier geen wedstrijden mee mag rijden dan zul je nog meer grip hebben
maar ik heb begrepen dat de G4S al uit zichzelf veel grip heeft

groetjes Bas :D :D

Heb je de body zelf gespoten? Of is de body uit het TM assortiment? Hij ziet er strak uit hoor!

Idd jammer dat je geen wedstrijden ermee mag rijden.
Alleen de Pro-klasse bij de Kyosho-cup mag met een Lola body rijden , maar dit is geen Kyosho :lol:

De body is een K-factory body, en deels voorgeplakt.
Het zilver èn de strepen zitten er al op; de tweede kleur (in dit geval goud) moet je zelf spuiten.
Er zitten ook puntjes in de body voor de bodyposts van een G4, en voor de motor is ook reeds een suggestie gedaan op de body. Niet klakkeloos overnemen, maar eerst ff controleren voordat je gaten in de body maakt.

De voorste bodyposts zijn nu niet bepaald mooi, maar er komt nog een speciale bumper voor Lola-body op, en dan kan ik de daarbij behorende bodyposts inkorten.

TEAM MAGIC DOES IT AGAIN !
Dario Balestri wins 2007 1/10 scale European Championship in Madrid !

2007euro200mmpodium.jpg

Een super overwinning van Dario. En ja, uiteraard de G4+,
hier een foto van zijn auto:
Day1-Balestri-Car.jpg

alfaracer zei:

Dario zou winnen met elke aangegeven chassis en dus ook met een G4. Verder stel ik vast dat er zeer (maar dan ook zeeeeeeeeeeeeeeeer) weinig rijders kiezen voor de G4. Jij bent alvast de enige hevige fan. :-)

Dat er nu net een top rijder als Dario er mee wint zegt imho niets.. maargoed.

just my two cents though...

Atarikid zei:
alfaracer zei:

Dario zou winnen met elke aangegeven chassis en dus ook met een G4. Verder stel ik vast dat er zeer (maar dan ook zeeeeeeeeeeeeeeeer) weinig rijders kiezen voor de G4. Jij bent alvast de enige hevige fan. :-)

Dat er nu net een top rijder als Dario er mee wint zegt in my humble opinion niets.. maargoed.

just my two cents though...

Hier nog een zeer grote fan van Team Magic.
Als een Serpent had gewonnen had je waarschijnlijk niet gezegt dat het alleen aan de bestuurder ligt. Ik vind dat Team Magic wel wat meer respect verdiendt. Twee keer op rij het EK winnen is volgens mijn mening geen geluk meer. Ik hoop dat mensen eens gaan beseffen dat niet alleen Serpent een goed merk is.

PS: Ik denk dat het gebruikte chassis, banden en motor wel degenlijk een aanzienlijk verschil maakt.

Thybaut zei:
Als een Serpent had gewonnen had je waarschijnlijk niet gezegt dat het alleen aan de bestuurder ligt. Ik vind dat Team Magic wel wat meer respect verdiendt. Twee keer op rij het EK winnen is volgens mijn mening geen geluk meer. Ik hoop dat mensen eens gaan beseffen dat niet alleen Serpent een goed merk is.

PS: Ik denk dat het gebruikte chassis, banden en motor wel degenlijk een aanzienlijk verschil maakt.

Je moet lezen wat ik schreef. Dario zou winnen met elk chassis (NT1, 720, ...). Ik ben absoluut geen fanboy van eender welk merk dus ook niet Serpent.
Een goede piloot (zoals Dario) kan met elke chassis winnen .. trust me. Als het G4 echt zo'n goed chassis zou zijn had je deze wel meer tegengekomen in klassementen en clubs.
Ik stel enkel vast (en meer niet) dat je een TeamMagic zeer zelden ziet op het circuit. Point final.

dan heb je het er wel over hier in nederland \
in duitsland word er al veel meer meer gereden
en amerika al helemaal meer

dat komt gewoon omdat serpent en x-ray hier erg goed en bij veel dealers te krijgen zijn
bij team magic ben je al snel aangewezen op the border alhoewel ze dan wel alles op vooraad hebben

maar als ze even iets niet hebben duurt het ff

groetjes Bas :D :D

Er komt een nieuwe Team Magic 1;10 gas touring car aan ! :

502086S.jpg

Team Magic G4RS Features:

Lightweight Narrow 3mm 7075 Chassis (Width 74mm)
All New Short Rear End Design
Flying Wing Suspension Arms
Front & Rear Quick Change Bulkhead
New High Speed Gear Ratio
New 2 Speed System
Adjustable Front & Rear Anti-Roll Bar
Front & Rear Gear Differential
New Shock Absorber
Lightweight Shock Mount & Carbon Fiber Shock Tower
Carbon Fiber X Plate
Quick Release Carbon Fiber Radio Plate
Lightweight Engine Mount
K Factory Front Universal Joint
K Factory UFO2 Clutch System
K Factory ST Steel Hinge Pin

re

ik rij zelf ook op de baanbrekers, wil je mij een pbtje doen waar je deze auto gekocht hebt?

alvast bedankt, en mooi verslag!

Grt Ralph Luijsterburg

re

op dit moment kan ik geen team magic auto vinden op the border, echter de onderdelen wel..

en wat is het verschil tussen de: Team Magic 1/10 G4RS Gas Touring Car

502086S.jpg

en de: Team Magic 1/10 G4JS Gas Touring Car (factory assembled, ARR)

502087S.jpg

wie weet eventueel welke opties er standaard zijn bij de G4RS die de G4JS niet heeft en of beiden wedstrijdwaardig zijn?

ik hou er ook van om niet de meest bewandelde weg te kiezen vandaar...

De G4RS is de pro versie, de G4JS is de RTR versie. Verschillen die meteen in het oog springen zijn de carbonnen radio plaat en shock towers op de pro versie. Op Team Magic Model kun je vinden wat de verdere verschillen zijn.

re

De G4RS is de pro versie, de G4JS is de RTR versie. Verschillen die meteen in het oog springen zijn de carbonnen radio plaat en shock towers op de pro versie. Op Team Magic Model kun je vinden wat de verdere verschillen zijn.

dat is dus het fenijn, er is kennelijk geen rtr alleen een wat goedkopere versie van het wedstrijd model. RTR is weer een andere tak van sport, dit is hetzelfde onderstel alleen alles van plastic lijkt me, en de onderdelen niet van carbon e.d.

kan iemand mij dit bevestigen? heeft iemand een G4JS want is er dan feitelijk een groot verschil als ik een paar opties op deze auto zet en daarmee een gelijkwaardige auto kan creeeren. ik ben namelijk razend enthousiast over dit design!

Back