10:1 ? Dus tien delen olie op 1 deel benzine? Dat moet toch andersom zijn?
Mooie motor trouwens.
Mooie motor trouwens.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat ligt er aan wat je als eerste in het vat schud.10:1 ? Dus tien delen olie op 1 deel benzine? Dat moet toch andersom zijn.
10:1 ? Dus tien delen olie op 1 deel benzine? Dat moet toch andersom zijn?
Mooie motor trouwens.
Gisteren wat berichten van o.a. Rick over invalshoek, snelheid, en vliegsnelheden hoger dan spoedsnelheid... En een vliegtuig vliegt nu eenmaal niet heel erg veel sneller dan de spoedsnelheid. ...
Ga er maar vanuit, dat de nullijn niet zo heel erg veel boven de spoed ligt hoor... tenminste, niet met de simpele MA of APC props. Om je een idee te geven heb ik het verschil tussen "vlakke achterkant" en "nullijn" gemeten bij een van mijn props (APC 18 x 6 W) en daar maakt het op de nominale spoied van 6" ongeveer een halve inch verschil, mischien 3/4. Meer niet. Dat levert voor het vliegtuig waar hij op zit, en de motortoerentallen die dat ding in vlakke vlucht draait ongeveer 7 à 10 km/u verschil in theoretische vliegsnelheid, van 77 naar ongeveer 84~~87 km/u.Gisteren wat berichten van o.a. Rick over invalshoek, snelheid, en vliegsnelheden hoger dan spoedsnelheid
Zou je dat kunnen verduidelijken Bert?de SuperTigre heeft een voor veel mensen onbekende midrange afstelling,
Zou je dat kunnen verduidelijken Bert?
Vertel? Is het iets bijzonders?zeker, maar niet voor deze kist......
Ontsteking weegt ongeveer 125~150 gram, maar je kunt wel een véél kleinere tank plaatsen. Ik weet niet of die 5 kilo vol of leeg is?klopt, max 5 kilo. Zit nu net er onder, dus zou met ontsteking krap worden....
Turnigy hout, 18 x 8, op 7500 toeren.Das toch wel knap, 7.5 kilo trust, welke prop draai je, en welk toerental?
Geen idee. Ze zijn met het blote oog niet te zien, ook niet na wat looptijdBen benieuwd wat de gaatjes in de zuiger gaan doen, zou dat niet verder "branden"?
Vast wel... maar zoals het is, denk ik dat de zuigerveer meer lekkage toelaat dan die gaatjes... Ze zijn écht maar héééél klein.er zal toch ook wel verbrandingsgassen door lekken?
Minder zwaartepuntverplaatsing naarmate de vlucht vordert? Of is dat geen issue?... maar je kunt wel een véél kleinere tank plaatsen ...
Dat zou je de heren wedstrijdvliegers moeten vragen....Of is dat geen issue?