the Wings Nistelrode , verzameltopic

Haha, ik ben er ook helemaal klaar voor heb er zin in!
Zo nu maar is naar bed toe, zodat ik morgen goed uitgerust ben...

Tim

Het was mega!
Bas, ik heb nog wat leuke foto's van Jurn ik stuur ze dadelijk even via PB.

Tim

Rob, die foto's die jij van mij maakte in die Boeing 747 zou je die ook naar mij kunnen sturen?

Groetjes,
Tim

erg leuk dat ook deze dag weer geslaagt is wel jammer dat ik er niet bij kon zijn :sad: nou ja volgende keer beter zullen we maar zeggen., er stond vandaag onverwachts best veel wind:yes: ik hoop dat het morgen wat beter is kunnen we weer ns lekker zweven en kijken of we ns n termikbel kunnen pakken :mrgreen:

mvgr johan snijders

Hmm.. ja lekker weer was het vandaag wel, alleen het waaide enorm hard...
Achja, het weer wordt iets beter ik ben er woensdag iniedergeval weer!

Tim

Zag veel auto's staan toen ik er langs reed. Maar gezien de wind zal er niet veel gevlogen zijn denk ik??

Ligt er inderdaad aan, of de wind minder wordt. Ik kom inieder geval wel langs.

Tim

Gisteravond nog even een paar rondjes met mn extra gevlogen, wind was gaan liggen, zonnetje erbij:cool:...Eindelijk weer beetje vliegweer

Klopt helemaal Bas!
En ik maar hout en stenen sjouwen ;-)

Ik heb net even mijn twee accutjes leeggevlogen. Straf windje toch nog!

Johan nog bedankt voor het soldeerwerk en het onderdeeltje van mijn motor. Het vliegt weer prima en maakt nu geen gekke geluiden meer...

Misschien morgenmiddag nog even, maar uiteraard is er weer veel te doen.

Ik ben er morgenmiddag ook, de Depdart die ik van Erik had gekregen is gemaakt nu moet ik hem dadelijk nog even in me zender zetten (Hopen dat het lukt met die mixer enzo...), en dan hopelijk morgen invliegen!

Tim

Ik, ga het eerst ff zelf proberen lukt het niet laat ik de eer morgen aan jou over Johan;) Als je de MX12 tenminste een beetje kent!

Tim

Zo uit het hoofd. :teacher:

Je mixt rolroer servo (master) met hoogteroer servo (slave)

En je hoogteroer sevo (master) met de rolroer servo (slave)

Alles op 100% instellen in de mixers en geen schakelaar toewijzen (altijd aan)

( zelf ooit een MX-12 gehat)

Mvg Johan

Back