voor deze motor wordt een regelaar van 60A aangeraden. hij kan al een continu-stroom vragen van 42A, maar jouw regelaar kan er maar 40 afgeven.
bij de motor wordt ook een 60A regelaar aangeraden. ik zou je dan ook aanraden hiervoor te zoeken. anders kan het weleens zijn dat de rook uit je regelaar komt, en zoals iedereen weet: als de rook uit een regelaar is, doet ie het niet meer (geldt ook voor andere electronica)
Jouw motor vraagt 500W op 3S. dus dat komt neer op zo'n 500W/11.1V = 45A
deze moet jouw regelaar kunnen leveren, maar ook jouw accu moet deze kunnen leveren. jij zit te azen op een 2600mAh accu die dus die 45A (of liever iets meer) moet kunnen leveren.
het aantal C wil dus zeggen hoevaak je je mAh moet vermenigvuldigen om aan de te leveren stroom van je accu te komen.
andersom dus: hoevaak moet je 45A delen door het C getal (dat weten we nog niet, dus noemen we het eventjes 'x') om op 2600mAh uit te komen.
heb ik eventjes voor je uitgerekend en je komt dus in jouw geval op een C-waarde van 17 uit en dan kun je maximaal 45 leveren.
je gaat straks werken met een 60A regelaar (zoals aangeraden was) dus kijken we ook eventjes hoeveel C je accu moet hebben om 60A te kunnen leveren => 60A/2.6Ah (want dat is 2600mAh) = 23C
Nu zul je nooit een accu met 17C of 23C vinden, dus moet je altijd kijken naar de eerstvolgende HOGERE C-waarde. dat wordt dus 20C of, in jouw geval, 25C.
dit geld alleen voor de accu die jij liet zien, van 2600mAh. als je een accu met meer mAh neemt, mag je de C-waarde iets lager nemen. maar dat moet je dan wel ff uitrekenen.
kortom; neem een regelaar van 60A voor die motor (die denk ik wel genoeg vermogen levert) en neem een accu van 2600mAh met 25C.
servo's weet ik zo niet, maar lijken me genoeg voor een sportkistje (fourstar-like)