Bij deze wil ik toch nog even reageren op de voorgaande kwestie met Bart.
Na een cool-down periode van mij besef ik mij nu terdege dat ik wel erg hard gereageerd heb!!
Achteraf had ik beter even tot 10 kunnen tellen, en Bart er van proberen te overtuigen wat de risicoos kunnen zijn bij dit soort spec's overschrijdingen.
Dus Bart, sorry dat ik zo hard naar je reageerde en mijn wel gemeende excuses daar voor!!
Mario
__________________________________________________________________________________________________
Dit neemt niet weg dat ik er moeite mee heb als mensen met dit soort gevaarlijk speelgoed waar tipsnelheden van meer als 500km/u en centrifugaal krachten van boven de 300Kg heel gewoon zijn, hun servo's zwaar boven hun spec's laten werken, van max 6V naar 8.4V is een overschrijding van bijna 50%!!
De risico's die je dan neemt zijn totaal onverantwoord, en horen imo niet thuis in deze mooie hobby!!
Ok er zijn mensen die verkondigen dat het werkt en zijn daar schijnbaar nog trots op ook!! maar vergeet niet dat je met een tijdbom aan het vliegen bent die op scherp staat, en als die afgaat........................
Gr,
Mario