Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Het zijn geen verlichtings gaten...Verlichtingsgaten in depron maken. Dit niet gaan doen met een aluminium buis die scherp gemaakt is aan het eind. Er zijn schuursteentjes verkrijgbaar voor dremel,roze van kleur. Zo krijg je een net rond gat zonder rafels.
Gaatjes?
Je bedoeld de "aerodynamic boundery layer directional cross feed trajectories for maximum deflection control response enhancement"?
![]()
Foam-safe CA van zapp SUCKS!
Sorry hoor, maar dat is een van de slechtste fome save ca lijmen die ik heb gehad.
Hobbycity Online R/C Hobby Store : Super Gold Thin Odorless CA 2. oz (Foam Safe) $14.76 Is zoveel beter, veel vloeibaarder, droogt uit zichzelf ook redelijk snel, waar zap de volgende dag droog is...
Gehaald, spray't mooi, niet zoals een ander merk dat ik ooit had, maar mooi gelijkmatig.Bij de Acion een iets kleinere bus voor 2 euro.
Het verschil is dat het iets agressiever is, maar voor grote opp.
85Cent!Ik gebruik voor het lijmen van Depron nooit geen dure UHU Por meer, maar Cre-ation alles lijm van de Action
Hij is veel vloeibaarder, en werkt op dezelfde manier. en het mooie van het hele verhaal..hij kost maar 89 cent![]()
Jep, 2 of 2,2€/fles afhankelijk van kleur. Alleen zwart hadden ze niet, ik zag ook geen kaartje van zwart...Ze hebben bij de action nu nieuwe kleuren in het assortiment. Eerst hadden ze alleen zwart, wit, goud en zilver. Maar nu zijn ook rood, blauw, groen en oranje daarbij (of nog meer?) voor 2 of 2.20 euro per fles.
(moet dit trouwens niet in een ander subforum?? Evt. het modelbouwcafe, oid?
Jep, 2 of 2,2€/fles afhankelijk van kleur. Alleen zwart hadden ze niet, ik zag ook geen kaartje van zwart...
Nog niet gespoten maar voor deze prijs...
Die depron safe spuitbussen van graupner komen er iig niet meer in, veeeeel te snel leeg. (en daarom te duur)
Hier ging ik al vanuit, maar nevelen kan wel en dat is gelijk de methode om het super licht te houden, een shocky spuiten kost enkele grammen zo. (ipv 4g+)Ik heb ook getest net de verf van de action.
De bussen met "kwast"verf zijn prima maar het is wel matte verf.
De spuitbussen acryl van de action branden grote gaten in depron!
Ook Elapor van Mutiplex krijgt een "bobbelhuidje" van deze spuitbussen, wat ook na 24 uur niet weggetrokken is.