Je was me net voorZou hem net gaan posten.. Tweede vlucht. Lipo niet goed vast en hopla
![]()
LOL!! :murder:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Je was me net voorZou hem net gaan posten.. Tweede vlucht. Lipo niet goed vast en hopla
![]()
Wat breekt er een boel bij jullieIk heb na al die tijd alleen een splinter van de tailboom af en twee linkjes verloren. En trust me hij heeft behoorlijk harde landingen gehad
![]()
Ik heb hem vooral in het begin echt een paar keer stevig kennis laten maken met de muur. Was er niks aan de hand. Ook in Suriname heeft hij in de carport de betonnen pilaar ontmoet. Toen is de splinter eraf gesprongen. Verder niks. Denk wel dat door de splinter de tail nu zwakker is en bij een volgende crash gaat ie er zeker af. Misschien zat er bij jou al een barstje wat niet te zien was??
Denk het niet, voor het eerst zonder kruis met zo'n ding of groter is een hele happening niet te vergelijken met het kleine spul...
In het begin, tuurlijk. Maar als je al een tijdje een paar helis hebt en ermee bezig bent?![]()