Topic defect Dagelijks heli beslommeringen..

Ik heb de Gaui bijna omgegooid vandaag omdat channel 1 verkeerd stond door een eigen stommiteit :mrgreen: Dus kweek gewoon ballen ;)

Ik heb de Gaui bijna omgegooid vandaag omdat channel 1 verkeerd stond door een eigen stommiteit :mrgreen: Dus kweek gewoon ballen ;)

Las het idd, schrok ervan.. Maar gelukkig geen gekken dingen gebeurden gaat de volgende gewoon goed.. Ben er benieuwd naar en wederom succes..!

Tsja, gewoon dingen met beleid doen. Toen ik merkte dat de heli anders deed dan ik had gedacht gas eraf en terug in de kofferbak. Natuurlijk schrok ik ook wel even. Maar omdat ik geen risico's heb genomen is er niks gebeurd.. En met behulp van een aantal forumleden was het probleem snel duidelijk. Gaui nog heel en ik weer wat geleerd...

Ik wil heel erg graag maar mijn zoontje is morgen vrij. Ik moet even kijken. Ik wil hem er niet bij hebben. Mannetje is nog maar 5 en ik vind het best gevaarlijk om een remaiden met een 500 te doen als hij rondscharreld en ik niet 100% zeker weet waar hij is. Moet even kijken dus. En anders zaterdag. Volgens mij is het weer dan ook goed..

Verstandige keus inderdaad! Anders loop je de hele tijd aan je zoontje te denken terwijl je op je heli moet concentreren.
Succes in ieder geval als je gaat!

Als ik mazzel heb is de oudste jongen vroeg van school. Dan heb ik oppas en zal ik zeker gaan. Heb er namelijk ontzettend veel zin in. En anders zal het dit weekend wel lukken. Voorspellingen lijken prima..

Wat had je besteld dan? misschien zendapparatuur wat geweigerd is door de TNT douane?

Imo waardeloos dat HK enkel EMS aanbied waar je niets aan hebt en verder geen koeriersdiensten. Het moet al enorm de moeite waard zijn wil ik daar weer eens gebruik van maken. Heli's, onderdelen en accu's koop ik er eigenlijk ook niet meer omdat er goede alternatieven zijn.

Nee, geen zendapparatuur. Alleen onderdelen en een lipo-lader.

handig ja :mrgreen:

by the way, t is goed vliegweer vandaag! :D
heb al vier lipo's leeg...:)

Laatst bewerkt door een moderator:
Back