Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik gebruik een Spektrum ontvanger (61??) die met die patch kabeltjes aan een beastX zit. Ik vlieg alles in HH, is er een manier waarop ik het gyro-kanaal in de BeastX 'vast kan zetten', zodat ik het ontvanger-kanaal voor iets anders kan gebruiken ?
Kan standaard niet of je moet iets op je heli maken dat de puls kan geven maar dat lijkt me ook niet handig.
Dus je zit eraan vast om altijd dat kanaal te gebruiken om je gyro een puls te geven. Enige oplossing is een fullsize ontvanger gaan gebruiken met een meerkanaals zender.
Voor zover ik weet MOET een gyro gesynchroniseerde pulsen krijgen op zijn twee ingangen. Dus als je twee losse pulsgeneratoren (servotesters) op de ingangen aansluit, waarvan de pulsen niet met vaste onderlinge afstand volgen, werkt het niet. Ik heb dat al eens geprobeerd en heb daar speciaal een "dubbelloops" servotester voor moeten laten maken om überhaupt de gyro te laten werken.
Correct....
Groet, Bert