Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
een aansluitplan heb ik niet
Kun je in de beier software zien. Daar moet je alles toekennenOk maar is het gelijk welk kleur je op de ak8 aansluit van 1 tot 8 , ik bedoel , speelt de volgorde een rol ?
Leverancier berichten. Hoort erbij als je hem aanschaft.
Beier??? Welke zender??Ja inderdaad kleurencombinatie verschillen van links en rechterprint, maar geen probleem.
Ik los dit wel op. Ik ben nu al een tijdje aan het zoeken hoe je de claxon met een schakelaar op de zender verbind .
Nee hoor Mark, omdat het geen antwoord is op mijn vraag.Alsof je tegen een muur lult
Heb je de SFR1 handleiding al doorgelezen? Het staat je vrij om de welke kleur draad van de Beier voor welke functie te gebruiken. Je programmeert de uitgangen 1-8 en 11-16 en dus de kleuren. Voorbeeld, dimlicht en achterlichten gaan gelijk aan, in meeste auto's is dat een groen lampje op je dashboard. Dus dat is mijn groene uitgang in de Beier. Maar ik weet niet wat RC lab heeft gedaan met zijn draad kleuren. In dat geval moet je kijken wat gaat branden op welke draadkleur, en dat bepaalt dan in de Beier welke uitgang dat aanstuurt. Zie dat RC Lab 6 lichtfunkties heeft in het front, dus dat zijn zes uitgangen van je SFR1 die gebruikt worden. Ik hoop dat je hiermee voor uit kunt.s het gelijk waar je de bedrading aansluit op een ak-8 aansluiting ?
Tja wat wil je. Je kunt in de beier alle uitgangen programmeren. Dus bijvoorbeeld met je stick kort of lang bewegen en dan schakelen functies. en die functies kunen geluiden zijn, of verlichting, of combinaties of tja wat niet eigenlijk. Dus je zou het starten van je truck op je linker stick kunnen zetten, bij bewegen lang naar rechts. Motorgeluid start. de Claxon zou je dan heel kort naar rechts kunnen programmeren. Maar omdat je de SFR1 hebt kun je ook een Keypad van RC lab aanschaffen. Schakel je alle functies over één kanaal met duidelijke symbolen. Maar dat ligt ook aan je zender of die dat kan.Ik ben nu al een tijdje aan het zoeken hoe je de claxon met een schakelaar op de zender verbind