Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Calmato nu bijna 15 jaar zo bedreven...
Bekijk bijlage 301002
Andere vraag, waar heb je die mooie cowl vandaan?
Ik heb ook een een calmato liggen. Deze wil ik klaarmaken voor volgend seizoen. Ik heb alleen nog wat standaard servo's nodig en dan kan ik gaan 'bouwen'
Benzine wil ik zo min mogelijk over de handen hebben.
Die heb ik eigenhandig gemaakt van scratch.
Eerst een plug, daar van een afgietsel gemaakt in 1 malig gips... en epoxy gelamineerd. Was wel een bende werk...
Wat dat betreft worden elektronen pas vervelend als ze met heel veel tegelijk door je heen willen.....Beter... slechter... je wilt het gewoon allebei niet over je huid hebben.
Ja... dat is ook zoiets: 12S LiPo's zitten al lang en breed in de gevarenzone.... Beetje bezweet in de zomer een LiPo aankoppelen kan heel vervelend zijn.Wat dat betreft worden elektronen pas vervelend als ze met heel veel tegelijk door je heen willen.....![]()
Methanol is zeer gevaarlijk, de inname van ongeveer 25cc (een borreltje) is voor de meeste mensen al dodelijk! Methanol wordt ook door de huid heen opgenomen maar het duurt wel heel erg lang voordat zo de dodelijke dosis wordt bereikt. Des al niet te min is en blijft het niet goed voor je om methanol over je heen te krijgen. Een scheutje morsen tijdens het tanken of zo zal je niets doen maar dat moet niet dagelijks een paar keer gebeuren.Volgens mij is methanol nog slechter voor de gezondheid, wordt ook via de huid opgenomen....
Nitromethaan wordt nog steeds gezien als een mogelijk carcinogeen.Nitromethaan is daar in tegen veel minder gevaarlijk.