Training Garderen

Euh Theo,

Bedoel je posting 30 want pagina 30 bestaat nog nie

Frans

Oeps ik zie het nu.
pagina 20 posting 295

Laatst bewerkt:
Hmmm,

Voor mij een van de volgende kanalen:66,73 of 77. Geloof dat deze al genoemd zijn... Is er iemand die nog een vrij kanaal kan kiezen?

Peter

Frans,
[post295]
Is bij mij wel pagina 30 ;)

Peter,
Kanalen zijn inderdaad al genoemd. Ik heb nog wel kanaaltje 64 voor je. De SX is toch synthersizer?

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben aan het kijken of er voor mij ook een mogelijkheid is om naar Garderen te komen met een mini. Lijkt me erg gezellig en leerzaam met zoveel smijters bij elkaar:cool:
Is er misschien al een frequentielijstje gemaakt?tja idd stond er al.....
Zou erg jammer zijn als er dubbele inzet op een kanaal zou zijn......yep dubbel kanaal
Er zijn al best aardig wat kanalen "gereserveerd" dus...
Ennuh van tot hoe laat gaat het allemaal ongeveer gebeuren?ook niet goed gelezen pfffff 10.00 uur...dat trek ik niet na een nachtdienst

Groetjes en misschien tot de 3e......... Helaas, ben bang van niet, misschien 's middags nog even veel plezier in elk geval!!

Martin

Laatst bewerkt:
even een algemene vraag, is er iemand die een campinggasstel mee kan nemen met gasfles?? die wij hebben is butaan en dat is bevroren op 0 c dus als het onder 0 graden is kunnen we die net gebruiken :S

ja ik heb wel zon 5 kilo fles maar die kan ik niet meenemen omdat ik al met iemand meerijd en niet veel ruimte over heb ;)

Liever geen open vuur op de hei

Robert,

Het gebruik van het Speulderveld is wel aan regels gebonden, en hoewel het volgens mij niet expliciet beschreven staat in de vergunning, lijkt het mij toch geen goed idee om met een butagas stelletje de hei op te gaan.

Op zich zou het op de parkeer plaats volgens mij wel kunnen...

Cheers

Bart

iemand iets op tegen als ik de soep meeneem ik thermoskannen??? vuur op de heide is inderdaad geen goed idee en dan zit je nog met het probleem dat je weer een gasstel en gasfles nodig bent

Back