Traxxas 1/16 e-revo Topic!

is geen probleem voor de vxl 1-16 , heb hiermee ruim half mee gereden, 2x2S geen probleem voor de ESC.
Een of andere nerd leest dit en denkt even lekker te gaan vlammen. Met zo'n uitspraken moet je extreem voorzichtig zijn. Je kunt je MMM ook wel op 8S gaan rijden, maar aan te raden zou ik het nooit doen.

Een of andere nerd leest dit en denkt even lekker te gaan vlammen. Met zo'n uitspraken moet je extreem voorzichtig zijn. Je kunt je MMM ook wel op 8S gaan rijden, maar aan te raden zou ik het nooit doen.

of die ander nerd leest even goed de gebruiks aanwijzing, of kijkt even op you tube of spring in de sloot .......;)

bovendien speedrun's op de openbare weg ;) en dan evt. dumpen op joetjoep ;ja das ook een goeje :cool:;)

Laatst bewerkt:
*Op last van robert verwijderd*

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben ZOOOOO kwaad!
oke, ik zal er geen enorm lang verhaal van gaan maken, maar ik kan mijn postbode wel wat aandoen...

Ik heb bij liquidrc, The Toyz en Hobbyking wat spulletjes besteld voor mijn merv. Zal je altijd zien dat het dan tegelijk en op de dag dat je niet thuis bent wordt bezorgd. Normaal wordt dat dan bij de buren afgegeven ofzo, maar ik heb weer de postbode van sesamstraat...

Meneer flikkert de pakjes gewoon over de poort, achterom onder mijn afdak. Hij zal gedacht hebben, dan hoef ik niet bij de buren aan te bellen ofzo..

Waar hij geen rekening mee heeft gehouden: Mijn twee beagles die los liepen in de tuin...

Gevolg: Mijn nieuwe revo kapje is nu een geexplodeerde tulpenbol, mijn "onverwoestbare" rpm armpjes zien eruit alsof er een kettingzaag overheen is gegaan, het doosje met rvs schroeven is door de hele tuin heen gevlogen OVERAL liggen schroefjes en het nieuwe chassis is nu tot een puzzel in drie delen geknaagd. Om nog maar te zwijgen over het flesje liquidmask dat ik nu uit de vacht van mijn honden kan gaan punniken en de zakjes met hollowballs, deans stekkers en kogellagers die er volgens de pakbon bij zouden moeten zitten maar die ik nergens heb kunnen vinden (en waarvan ik vurig hoop dat ze die zijn vergeten en dat ze niet zijn opgegeten)

Postbode.. bedankt... Daar ligt mooi weer voor meer dan 100 dollar aan meuk in de prullenbak....

Maandag ga ik toch maar eens uitzoeken of, hoe en waar ik deze schade kan verhalen bij tante post, want dit is echt van de gekke.
Je mikt toch niet zomaar een pakketje over een poort bij iemand de tuin in? Wat is dat nou weer voor iets....

*zucht* Sorry voor mijn rant, maar ik ben echt zoooo kwaad nu..
Ja, ze doen maar wat bij de TNT, bij mij dumpen ze mijn pakketjes bij de buurman in zn berging, zonder dat ie ervan weet.
1 x had ik mn fiets voor de raam staan, leggen ze het pakketje op de bagagedrager iedereen kon het meenemen.
Ik heb ook een x een pakketje voor mn deur gevonden met een dure cameralens erin, toch maar aan mn buurman gegeven.
Succes met het verhalen van je kosten, moet toch wel lukken volgens mij.

En dan mag je maar hopen dat de daadwerkelijk waarde op het pakketje staat/stond!
Ander kan je fluiten naar je centen en zal de waarde die erop geschreven vergoed worden. Denk niet van dan kom ik met een juist bedrag faktuur aan want er stond een te lage waarde op dan mag je gelijk op een boete rekenen ivm belastingontduiking!

of die ander nerd leest even goed de gebruiks aanwijzing, of kijkt even op you tube of spring in de sloot .......;)
Klinkt leuk, maar gezien de vragen die hier voorbij komen kun je wel zien dat die handleiding vaker niet dan wel wordt gelezen.

@ bokkenrijder, ik hoop dat je er foto's van hebt gemaakt? Zo ja dan die doorsturen naar TNT met je verhaal. Zo'n dingen mogen gewoon niet gebeuren. Het ergste wat mij is overkomen is dat ze het pakketje netjes bij de overburen hebben afgeleverd, maar mij geen briefje in de brievenbus hadden gedaan, gevolg was dat het pakketje al enkele dagen bij de overburen lag voordat ik het had, geen probleem. Succes er mee!

Wat ongelooflijk kut man. Als het al zo moeilijk is om een pakketje normaal af te leveren kunnen ze zulke mensen beter gelijk ontslaan.

hallo,

wat een droplullen zijn het hé!
ooit kocht ik een nieuwe luchtbuks,
kwam aan in een beetje rare vorm verpakking maak ik m open...
buks was letterlijk KROM! ik denk dat daar een heftruck overheen is geweest! heb wel mijn geld terug gehad(2 maanden later:evil:)

om weer ff on-toppic te komen :

ik heb een cooling-fan gekocht voor op de merv, maar in welke ingang op mijn ontvanger moet die voedingsstekker van het coolertje nou?
ik heb een originele 2.4ghz traxxas ontvanger

is er nog iemand die geen gebruik maakt van zij originele traxxas accu paket en hem wel wil verkopen?
(zoek ook een parallel en een series connector)
lipo lader komt einde volgende maand pas ivm prijs :P

Gr Onno

Laatst bewerkt:

Mits je de speed pinion erop zet, geen grof terrein (bv geen gras !) en rekening houdt met het feit dat de Lipo cut-off niet werkt. Ik zei ook niet dat het niet kon, zei alleen dat je rete voorzichtig moet zijn :-)

Maar idd, zoals Defty al zegt, Merv gaat op 2s al als de brandweer, is op 3s zowat niet te controleren.. Wie wilt er dan nog op 4s proberen ?

ben van plan om lipo's te gaan halen, rij nu met nimh in serie (2 van traxxas en 2 van bionic) en met de speedpinion.

diegene die op lipo's rijden, rijden jullie ook met de speedpinion, of niet?

ElTrikke, wat zijn je temps dan? Die moeten toch wel erg hoog worden. De manual raad ook aan de speedpinion te instaleren.

ElTrikke, wat zijn je temps dan? Die moeten toch wel erg hoog worden. De manual raad ook aan de speedpinion te instaleren.

heb geen idee van de temps, maar dit mag toch geen probleem zijn, de auto is hier toch voor ontworpen volgens mij. (anders zou traxxas de serie connector toch niet verkopen)

met nimh kan dat wel, met lipo's is het niet aan te raden.
maar hoe gaat hij het beste, want geraak er niet aan uit met die pinions en lipo's. dit is mijn eerste brushless en er komt nogal veel mee zien.
rijden jullie met het originele tandwiel en een 2s of 3s lipo?
zie sommige revo's van die backflips maken, maar zelfs met de speedpinion en 2 nimh in serie lukt me dit niet.

Handleiding eens doorlezen? Daar staat precies in wat wel en niet kan met gearing en de verschillende batterijen. In het kort:

1 NiMH : 23T of 28T
2 NiMH's in parralel : 23T of 28T
2 NiMH's in serie : 23T
1 2S LiPo : 23T of 28T
2 2S LiPo's in parralel : 23T of 28T
2 2S LiPo's in serie : mag niet (het kan wel, maar gezien het feit dat je nog geen ervaring hebt raad ik je dit af)
1 3S LiPo : 23T
2 3S LiPo's in parralel : 23T
2 3S LiPo's in serie : bye bye esc

Handleiding eens doorlezen? Daar staat precies in wat wel en niet kan met gearing en de verschillende batterijen. In het kort:

1 NiMH : 23T of 28T
2 NiMH's in parralel : 23T of 28T
2 NiMH's in serie : 23T
1 2S LiPo : 23T of 28T
2 2S LiPo's in parralel : 23T of 28T
2 2S LiPo's in serie : mag niet (het kan wel, maar gezien het feit dat je nog geen ervaring hebt raad ik je dit af)
1 3S LiPo : 23T
2 3S LiPo's in parralel : 23T
2 3S LiPo's in serie : bye bye esc

ervaring genoeg, alleen niet met brushless. Wel electro, nitro en big scale en heli's.:p

Back