Ik ben ZOOOOO kwaad!
oke, ik zal er geen enorm lang verhaal van gaan maken, maar ik kan mijn postbode wel wat aandoen...
Ik heb bij liquidrc, The Toyz en Hobbyking wat spulletjes besteld voor mijn merv. Zal je altijd zien dat het dan tegelijk en op de dag dat je niet thuis bent wordt bezorgd. Normaal wordt dat dan bij de buren afgegeven ofzo, maar ik heb weer de postbode van sesamstraat...
Meneer flikkert de pakjes gewoon over de poort, achterom onder mijn afdak. Hij zal gedacht hebben, dan hoef ik niet bij de buren aan te bellen ofzo..
Waar hij geen rekening mee heeft gehouden: Mijn twee beagles die los liepen in de tuin...
Gevolg: Mijn nieuwe revo kapje is nu een geexplodeerde tulpenbol, mijn "onverwoestbare" rpm armpjes zien eruit alsof er een kettingzaag overheen is gegaan, het doosje met rvs schroeven is door de hele tuin heen gevlogen OVERAL liggen schroefjes en het nieuwe chassis is nu tot een puzzel in drie delen geknaagd. Om nog maar te zwijgen over het flesje liquidmask dat ik nu uit de vacht van mijn honden kan gaan punniken en de zakjes met hollowballs, deans stekkers en kogellagers die er volgens de pakbon bij zouden moeten zitten maar die ik nergens heb kunnen vinden (en waarvan ik vurig hoop dat ze die zijn vergeten en dat ze niet zijn opgegeten)
Postbode.. bedankt... Daar ligt mooi weer voor meer dan 100 dollar aan meuk in de prullenbak....
Maandag ga ik toch maar eens uitzoeken of, hoe en waar ik deze schade kan verhalen bij tante post, want dit is echt van de gekke.
Je mikt toch niet zomaar een pakketje over een poort bij iemand de tuin in? Wat is dat nou weer voor iets....
*zucht* Sorry voor mijn rant, maar ik ben echt zoooo kwaad nu..