Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Handleiding eens doorlezen? Daar staat precies in wat wel en niet kan met gearing en de verschillende batterijen. In het kort:
1 NiMH : 23T of 28T
2 NiMH's in parralel : 23T of 28T
2 NiMH's in serie : 23T
1 2S LiPo : 23T of 28T
2 2S LiPo's in parralel : 23T of 28T
2 2S LiPo's in serie : mag niet (het kan wel, maar gezien het feit dat je nog geen ervaring hebt raad ik je dit af)
1 3S LiPo : 23T
2 3S LiPo's in parralel : 23T
2 3S LiPo's in serie : bye bye esc
2. Ik heb sinds een paar weken de aluminum axle carriers van Hot Racing erop zitten (VXS2101) maar het valt me op dat je de imbusbouten toch vaak moet aandraaien omdat er speling op komt te staan. Hebben meer mensen dit probleem?
Wel blauwe, niet rode of groene!!! :teacher: Anders weet je zeker dat het niet meer los gaat.locktide gebruiken![]()
Die schroeven van de axle carriers zitten toch in de armen vast? Zo ja, GEBRUIK DAN GEEN LOCTITE (niet locktide, opmerking: Loctite is wel de naam van een bedrijf, niet van het spul zelf al wordt dat vaak wel aangenomen) aangezien dit het palstic kan aantasten! Als je hier last van hebt kun je wel CA gebruiken, maar onthoud dat aanpassen dan erg lastig zal worden!locktide gebruiken![]()
Ik wacht momenteel nog altijd op de nieuwe bulkheads ... de MERV staat hier maar te nixen![]()
Goed plan Nard, ik wilde ook al eens zo'n lijstje maken gezien het feit dat de helft van de vragen in dit topic over pinions, accu's en temps gaan.
Maar het is een feit dat meer mensen met de mini's onroad rijden dan offroad
Onroad met de standaard setup (spur+regelaar+banden) hoef je met lipo's helemaal niet te benauwd te vertanden! Dat geldt zowel voor 2s als 3s.
Hij kan echt bijna alles aan, zo lang je maar onroad blijft!
Met NiMih's moet je onroad wel iets meer opletten, maar meestal zijn je accu's leeg op het moment dat je ESC+motor beginnen te zweten.
Offroad is het echt een compleet ander verhaal en dan kan je eigenlijk niet zonder tempgun om je eigen sweetspot qua vertanding en de ondergrond waar je op rijdt te vinden. Als je daar geen zin in hebt gewoon de 23T onder alle omstandigheden gebruiken.