Traxxas 1/16 e-revo Topic!

TRA7184-2.jpg
Ik heb een soort gelijke wheeliebar op de rustler gehad. Hij werkt goed voor onroad, maar zodra je offroad gaat en gaa springen vind ik hem niets waard. Die klemmetjes laten heel snel los waardoor je de wheeliebar dus over de grond meesleept.

Oja, de 2S 2200Ah 25C passen ook.

Ja, dat klopt wel, heb datzelfde probleem op de erbe.

Maar de single wiel wheeliebar is ook niet echt geweldig.. mini revo gaat erg snel slingeren.

De LRP's die ik heb passen goed, zitten mooi klem. Je moet alleen de aansluiting dwars solderen anders past ie niet.

Heb de Slash kap voor de Revo klaar! Omdat ik ook met mijn Revo kap nog wil rijden heb ik de spoiler laten zitten en een aanpassing gemaakt in de kap. Niet de meest fraaie oplossing maar voor mij werkt ie. De spoiler zit wel te laat met de kap in de hoogste stand, dus twee alu spacers van een pushrod van de Revo 3.3 ertussen en het past.

Maar ja wat is dit forum zonder pics...:

Werk in uitvoering:
slash1.jpg

Tweede servo geplaatst, stukken beter!
vxl1.jpg

Uitsparing voor de spoiler:
slash2.jpg

Je kunt hier de spacers zien onder de spoiler:
slash3.jpg

Het eindresultaat:
slashf.jpg

slash4.jpg

slash5.jpg

slash6.jpg

Door de Wheelies is de wheeliebar (eigen baksel) al redelijk scheef komen te staan:
slash7.jpg

Laatst bewerkt:
Heb de Slash kap voor de Revo klaar!
Maar ja wat is dit forum zonder pics...:

Het eindresultaat:
slashf.jpg

slash4.jpg

QUOTE]

Wouw helemaal te gek.
Nu ga ik weer twijfelen, of de mini slash of de mini revo met slash kap:confused::confused:
Heb je veel moeten bijwerken en heb je iets aan de "wielkasten" moeten doen, die zien er super strak uit? Dat gaat mij niet lukken zo strak.

Dat valt 100% mee. De wielkasten zijn uitgeknipt met een ronde schaar speciaal voor bodys (lexaan schaar) het is een kwestie van steeds 4 mm eraf halen. Het lijkt lastig maar valt echt reuze mee.

Wielen raken de kap altijd wel een beetje omdat de wielkasten ver oversteken. Met deze wielen valt het mee, de originele vallen verder naar binnen dus hebben meer last. Toch valt het met het rijden best mee.

Tja ideaal is de Revo kap maar ik vind dit gewoon super stoer staan. Voor mij is de ideale comby de Revo VXL (rijdt beter/makkelijker dan de Slash) met de Slash kap.

Let wel op, de kap moet je nog spuiten, ik het rood genomen, dus alles wat rood is, op de kap is gespoten.

hey allemaal,

Ik ben pieter en heb zoals de meesten hier op dit forum ook een 1/16 revootje staan.
KdK wat voor banden heb je onder je revo zitten?
Van Pk racing???
alvast bedankt

@Pieter,

Yep! Zijn de banden va PK en dan de achterbanden voor én achter. € 17,50 per twee. Ze hebben ze ook net noppen. Losse banden heb ik er nog niet voor gevonden (ik heb al een versleten setje liggen namelijk).

@Pieter,

Yep! Zijn de banden va PK en dan de achterbanden voor én achter. € 17,50 per twee. Ze hebben ze ook net noppen. Losse banden heb ik er nog niet voor gevonden (ik heb al een versleten setje liggen namelijk).

@KdK,
Kunnen de banden het geweld van de lipo's een beetje aan? Gaan ze niet snel kapot? en balloonen doen ze niet denk? want ik heb nieuwe banden nodig en mijn lipo's komen eraan, dus alles effe in één keer perfect maken.

goedemiddag luitjes, nu ben ik druk aan het prutsen geweest met mn HR knuckles, maar om te zeggen dat het kwaliteit spul is durf ik niet!

De witte pivot caps passen geen van allen! Ze zijn allemaal te breed om in de knuckle te passen. Ook met grof geweld past het voor geen meter...
De caps die je apart kan kopen (per 4) passen precies!

De rode borgschroeven (zo noem ik ze maar) zijn ook geen toppertje. De 1 draait er soepel de poepel in en bij de ander heb ik Arnold Schwarzenegger maar erbij gehaald want dat ging totaal niet!
Ik heb het wel 3 keer naargekeken of alles er recht op zat maar volgens mij nemen ze het niet zo nauw met kwaliteitscontroles bij Hot Racing.

Uiteindelijk alles redelijk op zn plekje, bewegen de helft van de pivot balls moeilijk :confused: Ze hebben allemaal een nette speling om te kunnen bewegen maar sommige blijven hangen in de randen...

Nu heb ik ze nog niet geinstalleerd op de MERV en weet dus ook niet of het problemen gaat opleveren maar ik baal ervan dat het een behoorlijk duur spul en dat je met pijn en moeite de bende in elkaar zet!

Heeft iemand ook ervaring met de HR knuckles? Dan hoor ik ze graag!

*Op last van robert verwijderd*

Laatst bewerkt door een moderator:
Geen enkel probleem met deze! Bij mij passen deze prima en afstellen ook erg makkelijk en goed!
Ik gebruikt altijd alleen mijn eigen gereedschap, want van het gereedschap wat er standaard bijgeleverd word verwacht ik toch al niet veel.
De witte caps passen bij mij prima en de rode inbus moertjes welke je erin draait waar het o-ringetje op zit gingen er ook heel makkelijk in. Wel heb ik een beetje water op de ringetjes gedaan zodat deze er makkelijker in draaien en deze niet beschadigen. Las ergens anders dat iemand WD40 genruikte, maar dan blijft het vuil ook plakken!

Back