Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Eindelijk binnen huis gekregenen is net kerstmis toen ik klein was.
En wat een mooi wagentje het is alles ligt klaar om te rijden maar is hier nu zo hard beginnen regenen dat buiten geraken ook geen optie isnuja is minste,heb hem toch al thuis nu.
Nog vraagje over deze batterijen
Hobbycity Online R/C Hobby Store : ZIPPY Flightmax 2200mAh 2S1P 20C $12.79
Hobbycity Online R/C Hobby Store : Rhino 1550mAh 3S 11.1v 30C Lipoly Pack $19.40
Wat is de reden dat die zoooo goedkoop zijn in vergelijking met deze bv.
Lipo 1550HV 3S 11.1V E-Revo VXL Pair, 1/16 E-Revo VXL Packs | MaxAmps.com
Kan iets groot over hoofd zien hoor maar ben ook niet zo'n kenner dat dit me allemaal opvalt.Anders ook wel bij hobbycity zo'n paar bestellen
Alvast bedankt![]()
Hij is anders waterproof hoor
Tja, Zippy's zijn een verhaal apart. Ik ben niet overtuigd dat ze net zo goed zijn als Hyperion of SMC's ofzo, maar met die prijs kun je niet verkeerd gaan.
Ze worden echt heel veel gebruikt en de meesten zijn zeer positief over de lipo's.
Daarintegen lees je heel veel kommer en kwel over de maxamps, niet alleen dat ze veel te duur zijn, maar ook niet eens erg goed.
Hij is anders waterproof hoor![]()
Wil net bestellen op hobbycity maar bij verzendopties staat daar Customs Declaration ,kan iemand mij vertellen wat dit is Parcel Contents kan je veranderen en parcel value ook van 10%-->100%
Das de waarde van het pakketje.
Wil net bestellen op hobbycity maar bij verzendopties staat daar Customs Declaration ,kan iemand mij vertellen wat dit is Parcel Contents kan je veranderen en parcel value ook van 10%-->100%