Traxxas 1/16 e-revo Topic!

Vind die van de ebay gast ook veel mooier. Heb tot nu toe maar evt. 1 bestelling (van Driver). Denk dat we er zelf maar 1 gaan maken naar het voorbeeld van de e-bay gast, niet om het geld maar om de fun. Het heet toch modelbouw he.

[URL="
- Wheelie Bar for Traxxas 1/16 E-Revo VXL[/URL]
check 2.31 gedeelte, niet echt stabiel

is dit geen idee?
flextektrucks009.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
We zullen eens kijken wat een goede oplossing wordt.
De vriend waar we ook rijden heeft een plaatwerkerij/spuiterij waar je ook dingen in opdracht kunt laten maken. Dus we komen er wel uit, als we dan iets moois hebben even laten programmeren in een CNC machine en dan komt de productie wel opgang. Maar nu nog even wachten op de auto's.
Iemand toevallig gelezen of er een vliegtuig uit de lucht is gevallen? De auto's hebben zondagmorgen de states verlaten maar zijn blijkbaar nog niet in Europa aangekomen :-D:-D:-D:-D

vanmiddag even wezen rijden eigenlijk pas voor het eerst andere keren was maar even in de straat.

was op een zand plaat met wat (zand)hoopjes en dat was hard geworden regen en dan zon je kent het wel leuk op te spollen met het wagentje.

had nog 2 x 2S 1300 mAh liggen van mijn mlst2 en even een paralel stekker gemaakt. Hij ging als een trein TGV dan:).

na 15 min leuk spelen 2 banden aan de binnenkant helemaal los van de velg:( beetje jammer!!! zou je bandjes du ff van te voren controleren.

Hoe dit het besten te plakken zitten aan de buiten kant nog goed vast en natuurlijk vol met zand!!

Het heet inderdaad modelbouw maar ik wil gewoon rijden en niet bouwen anders was ik wel bouwvakker geworden of zo:)

Groet Ronald

Dat hoort er nou eenmaal bij .... Sleutelen is een belangrijk onderdeel van de hobby ;)

De bandjes kun je het beste gewoon weer vast plakken met secondelijm , en dan in het midden van het loopvlak van de band een paar (4) gaatjes knippen. Het zand wat er nu in zit kan er dan onder het rijden via die gaatjes uit ;)

Hahaha, vanaf de fabriek worden ze meestal slecht gelijmd...

Maar daar heb je nu niks aan... Beste is de banden helemaal los te halen en alles schoon te maken. Dan weer goed verlijmen met seconden lijm en weer gassen met die hap!

Greetz,
Joram

Los halen dan moet ik koken hè is meteen die mooie lak er af :(
of gewoon los trekken?

maar het rijden was wel helemaal geweldig en dat al met 2x 2s 1300 mAh 15c paralel.

ik ben benieuwd met de nieuwe 2x2s 2200 mAh 20c paralel. Ik heb ook nog een 3s besteld maar ik denk dat ik die niet ga gebruiken alleen om te proberen dan

Los trekken kan meestal wel... Anders even vol gas geven met de auto van de grond, dan trek je vanzelf de banden los :lol:

Greetz,
Joram

Eindelijk binnen huis gekregen:p en is net kerstmis toen ik klein was.
En wat een mooi wagentje het is alles ligt klaar om te rijden maar is hier nu zo hard beginnen regenen dat buiten geraken ook geen optie is:(nuja is minste,heb hem toch al thuis nu.

Nog vraagje over deze batterijen
Hobbycity Online R/C Hobby Store : ZIPPY Flightmax 2200mAh 2S1P 20C $12.79
Hobbycity Online R/C Hobby Store : Rhino 1550mAh 3S 11.1v 30C Lipoly Pack $19.40

Wat is de reden dat die zoooo goedkoop zijn in vergelijking met deze bv.
Lipo 1550HV 3S 11.1V E-Revo VXL Pair, 1/16 E-Revo VXL Packs | MaxAmps.com

Kan iets groot over hoofd zien hoor maar ben ook niet zo'n kenner dat dit me allemaal opvalt.Anders ook wel bij hobbycity zo'n paar bestellen:)

Alvast bedankt ;)

Eindelijk binnen huis gekregen:p en is net kerstmis toen ik klein was.
En wat een mooi wagentje het is alles ligt klaar om te rijden maar is hier nu zo hard beginnen regenen dat buiten geraken ook geen optie is:(nuja is minste,heb hem toch al thuis nu.

Nog vraagje over deze batterijen
Hobbycity Online R/C Hobby Store : ZIPPY Flightmax 2200mAh 2S1P 20C $12.79
Hobbycity Online R/C Hobby Store : Rhino 1550mAh 3S 11.1v 30C Lipoly Pack $19.40

Wat is de reden dat die zoooo goedkoop zijn in vergelijking met deze bv.
Lipo 1550HV 3S 11.1V E-Revo VXL Pair, 1/16 E-Revo VXL Packs | MaxAmps.com

Kan iets groot over hoofd zien hoor maar ben ook niet zo'n kenner dat dit me allemaal opvalt.Anders ook wel bij hobbycity zo'n paar bestellen:)

Alvast bedankt ;)

Omdat Maxamps ontzettend veel reclame maakt. En ze schijnen ook nog eens héél ver overrated te zijn. Gewoon voor de Hobbycity Lipo's gaan, die zijn prima :)

Hij is anders waterproof hoor :-)

Tja, Zippy's zijn een verhaal apart. Ik ben niet overtuigd dat ze net zo goed zijn als Hyperion of SMC's ofzo, maar met die prijs kun je niet verkeerd gaan.
Ze worden echt heel veel gebruikt en de meesten zijn zeer positief over de lipo's.

Daarintegen lees je heel veel kommer en kwel over de maxamps, niet alleen dat ze veel te duur zijn, maar ook niet eens erg goed.

Tja, Zippy's zijn een verhaal apart. Ik ben niet overtuigd dat ze net zo goed zijn als Hyperion of SMC's ofzo, maar met die prijs kun je niet verkeerd gaan.
Ze worden echt heel veel gebruikt en de meesten zijn zeer positief over de lipo's.

Daarintegen lees je heel veel kommer en kwel over de maxamps, niet alleen dat ze veel te duur zijn, maar ook niet eens erg goed.

Ik ben het ook met je eens dat een TP, Hyperion, Flightpower etc. cell van veel betere kwaliteit zullen zijn. Wat me vooral opvalt is dat de Hobbycity LiPo's lang niet zoveel burst kunnen leveren als bovenstaande merken.
In de toekomst wil ik een 5S 5000mAh LiPo met een 30C waarde kopen van een goed/bekend merk en deze vergelijken met mijn Flightmax 5000mAh 30C 5S LiPo. Dit met een Eagletree data logger die ik besteld heb een week geleden :)

Ok maar zal dit niet uittesten in eerste rit:p heb ook meer duikboot nodig zoals het regende hier.

Dus kan al niet veel mis doen met die lipo van Hobbycity.

Btw.Tip probeer hem niet binnenhuis uit zat bijna door veranda raam daarnet:p wat een power voor zo'n klein ding,ZALIG:p:p

Wil net bestellen op hobbycity maar bij verzendopties staat daar Customs Declaration ,kan iemand mij vertellen wat dit is Parcel Contents kan je veranderen en parcel value ook van 10%-->100%

Volgens mij is dat om te 'foefelen' met de waarde van je pakketje,hoe lager de waarde hoe lager de kans dat ze je pakketje bekijken.
Maar als men erachterkomt dat de waarde van het pakket hoger is dan je aan hebt gegeven kan het zijn dat het bij de douane blijft liggen.
dat is wat ik er ongeveer van heb begrepen.:mrgreen:

Wil net bestellen op hobbycity maar bij verzendopties staat daar Customs Declaration ,kan iemand mij vertellen wat dit is Parcel Contents kan je veranderen en parcel value ook van 10%-->100%

Das de waarde van het pakketje. Zelf heb ik er laatst 30% op laten zetten en mn LiPo is gisteren zonder douane kosten probleemloos aangekomen :)

Das de waarde van het pakketje.

Wow dacht al zoiets al vind ik dit wel raar systeem is als gokken met je koopwaar die toch al betaald is eigenlijk.:rolleyes:
Weet nu weeral niet meer wat ik zou doen :) waarom maken ze me het toch zo moeilijk om eerlijk te zijn:evil:
Heb je eigenlijk iets veranderd aan contents veranderd?
En met expess mail veronderstel ik want die andere 6-21 dagen en 7-31 dagen levertijd lijkt me wel heel lang bij andere verzending

als je gaat bestellen zou ik niet alles in een paket bestellenveel meer kans op extra douane kosten en als je het een beetje uitzoekt ben je ook goedkoper uit met de verzend kosten 2 of 3 kleine pakketjes is vaak voordeliger dan 1 grote

Back