Traxxas 1/16 e-revo Topic!

ik wou een weten hoe snel de merv gaat 0p 4 cell lipo
en wat gebeurt er als je op 6 cell gaat rijden .
met 4 cell hoe moet je rijden zodat hij niet stuk gaat of verbrand.

Niet aan te raden! Om met 4 cellen te kunnen rijden moet je de lipo cutoff uitschakelen. 6 cellen zou ik al helemaal niet proberen!

Maximaal vind ik toch echt 1x 3 Cell.

ik wou een weten hoe snel de merv gaat 0p 4 cell lipo
en wat gebeurt er als je op 6 cell gaat rijden .
met 4 cell hoe moet je rijden zodat hij niet stuk gaat of verbrand.

Je fikt je setje wss binnen no time weg als je niet heel voorzichtig bent.
Op de maximaal toegestaan/aanbeloven lipo draaien die setjes al makkelijk warm en is het al in de gaten houden

Is er een manier om het gaatje (waar de tandwiel zit, van de motor) om dat dicht te maken? Op het ijzeren gedeelte heb ik erover, je kun daardoor dan de tandwiel zien.

Komt daar geen zand naar binnen dan zomaar?

Ik dacht altijd als het origineel traxxas nummer erbij staat (zoals hier trx 7107)dat je altijd hetzelfde koopt ,dus weet niet waar het prijsverschil ligt;)
Denk eerder een foutje van de site is:)

Nou die site is blijkbaar niet erg zorgvuldig in zijn omschrijvingen. Bij beide versies zie je op het plaatje dat de afstandsbediening een 27 mhz antenne heeft terwijl in beide omschrijvingen staat dat het 2,4 ghz is.
Ook op een van de foto's zie je ineens de brushed versie (die motor met 380 erop).
En beide sets hebben hetzelfde TRX nummer, maar toch andere prijs. Klopt voor geen meter dus!
Van zo'n site zou ik dan al gelijk niets willen kopen.

Nou die site is blijkbaar niet erg zorgvuldig in zijn omschrijvingen. Bij beide versies zie je op het plaatje dat de afstandsbediening een 27 mhz antenne heeft terwijl in beide omschrijvingen staat dat het 2,4 ghz is.
Ook op een van de foto's zie je ineens de brushed versie (die motor met 380 erop).
En beide sets hebben hetzelfde TRX nummer, maar toch andere prijs. Klopt voor geen meter dus!
Van zo'n site zou ik dan al gelijk niets willen kopen.
Klopt ;)

Gewoon even google en dan trx 7107 intikken en zie je direkt meerdere shops met dezelfde beschrijving over de auto;)

Is er een manier om het gaatje (waar de tandwiel zit, van de motor) om dat dicht te maken? Op het ijzeren gedeelte heb ik erover, je kun daardoor dan de tandwiel zien.

Komt daar geen zand naar binnen dan zomaar?

Weet niet of dit zoveel uitmaakt, zal het iig niet dichtmaken.
Wat denken jullie?

Zit trouwens voor een 2.4 ghz voor me merv te kijken op ebay.com. Passen bepaalde 2.4ghz zenders niet in de merv?
Wat is eigenlijk die 4 en 5 channel enzo.

Die van hobbyking is ook wel interessant, alleen dan zijn verzendkosten weer erg duur, komt alles neer op ongeveer 39 euro.

Draait een draadloos internet netwerk niet op 2.4 ghz? Krijg je dan geen storing?

Laatst bewerkt door een moderator:
Zit trouwens voor een 2.4 ghz voor me merv te kijken op ebay.com. Passen bepaalde 2.4ghz zenders niet in de merv?
Wat is eigenlijk die 4 en 5 channel enzo.

Die van hobbyking is ook wel interessant, alleen dan zijn verzendkosten weer erg duur, komt alles neer op ongeveer 39 euro.

Draait een draadloos internet netwerk niet op 2.4 ghz? Krijg je dan geen storing?

alleen voor de ontvanger even kijken. standaard zijn er meestal 3 channels

Throttle
steering
aux

voor 5 channel is meestal voor vliegtuigen om meerdere servo's aan te sluiten.
Voor de merv heb je aan 3 channel genoeg.

2 channel dacht ik toch mike, belachelijk veel mensen hebben een 3 channel zonder die ooit te gebruiken.
Aan 2 heb je bij bijna alle electro autos genoeg tenzij je mech brakes hebt, dikke monstertruck met dubbele servo's en dat soort zaken.

Back